Aonuma — A Link Between Worlds bude obsahovat hratelnost, jako ještě žádná Zelda

„Využití 3D efektu na Nintendu 3DS a udělat dvojrozměrný A Link To The Past hratelný v 3DS, to bylo zadání od Miyamota, jaké mi dal při vydání Nintenda 3DS. Nicméně, chtěl jsem udělat víc, než jen to. Mým hlavním důvodem bylo, že tato hra je perfektní na ty části, v kterých se Link proměni na kresbu a pohybuje se po zdech.

3D efekt je u tohoto titulu tou největší funkcionalitou co se týká využití hardwaru a funkcí. Nicméně jsme do hry také přidali hratelnost, jaké se ještě neobjevila v žádné předchozí Zeldě. Hráči, kteří sérii dobře znají a kteří očekávají, že určité věci budou fungovat určitým způsobem, budou velmi překvapeni a já doufám, že se na to těší.“ — Eiji Aonuma

Zdroj

Štítky: ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *