Aonuma přehodnocuje „tradiční“ přístup v Zeldě

The Legend of Zelda: A Link Between the Worlds byla revoluční v tom, že dungeony jste mohli absolvovat v libovolném pořadí (teda, rozděleno do dvou množin) — v předchozích dílech bylo pořadí pevně dané a hra lineárnější. Eiji Aonuma v rozhovoru pro Official Nintendo Magazine k tomu řekl.

„Poslední hry ze série The Legend of Zelda byly spíše lineární, protože jsem měl pocit, že hráči nechtějí být ztraceni, nechtějí řešit, co mají dělat nebo kam mají jít. Nicméně, začal jsem tento ‚tradiční‘ přístup přehodnocovat, protože jsem zjistil, že se ze hry ztratil ten údiv, který byl v původní Legendě o Zeldě, v které docházelo k náhodným setkáním a v níž věci, které byly nemožné, se najednou staly možnýma.

Samozřejmě, budeme dále přehodnocovat a zvažovat přístupy, které jsme v minulosti měli, bez jakýchkoliv ohledů.“

Zdroj

Štítky: ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *