IronFall se ukazuje v plné kráse v traileru

Štítky:

6× okomentováno IronFall se ukazuje v plné kráse v traileru

  1. miky napsal:

    Ked som to videl dnes poobede pozeram na to neveriacky:))) Vita ma problem:))

    Kolko roznych efektov to ma postav to zvladne do 60 max naraz, dalej fyzika uzasna, velkost prostredia a ide to ako sip. 3ds skryva pod kapotou viac ako ludia myslia:)) Teraz nech ten engine este licencuju aby vyslo viac hier na nom.

    Vidno ked sa spravi engine specificky pre 3ds gpu ktore je ine ako vacsina mobilnych gpu tak co to dokaze je neskutocne. A to pisali ze to bezi v 60 fps v 3d a dokaze to zvladnut i spodny displej tj 3d horny a zaroven zobrazuje grafiku v 3d na spodnom stale v 60 fps.

  2. MontanaCZ81 napsal:

    Wow super GOW na 3ds!!!

  3. drzalekm napsal:

    Vítá nema problem ale konecne se nekdo naplno pustil do efektivního a krásného enginu na 3ds

  4. Hrac123 napsal:

    … co dodat..vypadá to vskutku impozantně…must have jestli to poběží tak jak to prezentují..

  5. Zayl napsal:

    Tak uvidíme. Pokud bude dobrá hratelnost, tak se hra zaručeně neztratí. Graficky mi stále připadá RE:R lepší, ale hra bude na konzoli samozřejmě vypadat o dost lépe. Nejde to stále srovnávat s Vitou, ale to není potřeba. Své účely to splňuje. Ale jsem rád za každou hru, která vypadá graficky na 3DS alespoň trochu na úrovni, až na Capcom a Nintendo mi hry od jiných firem připadaly dost odfláklé v tomto ohledu.

  6. Telchy napsal:

    podle popisků co to všechno umí, tak to můžu prohlásit jako slušný chvástání. Neomezený počet statických světel je v pohodě – světla se zapečou normálně do scény. A zmínka o neomezených Dynamických světlech mě zvedá ze židle. Když můžou mít neomezený počet světel, tak proč výbuchy neosvětlují scénu, stejně tak partikly ohně nesvítí.

    Ale nechám se překvapit 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *