Iwata: 2DS neznamená, že končíme s 3D

„Rád bych se vrátil k vašemu komentáři, že Nintendo možná přehodnocuje svou vizi uvedením handheldu 2DS, který opouští 3D vizualizaci, což je největším rozdílem produktu. Nicméně, uvedení Nintenda 2DS v tento okamžik znamená, že jeho vývoj musel začít před značnou dobou. Obecně řečeno trvá přibližně rok a půl od začátku vývoje do přinesení produktu na trh a my jsme si již dříve uvědomili, že by bylo těžké maximalizovat potenciál Nintenda 3DS bez levnějšího modelu, který by byl k dispozici společně s novým titulem ze série Pokémon.

Protože jsme již věděli, že cenové možnosti Nintenda 3DS nejsou dostatečné vzhledem k očekávanému vývoji kurzu jenu, tak jsme se připravovali na tento okamžik. Naštěstí jen je nyní trochu oslaben a my můžeme nabídnout Nintendo 2DS, aniž bychom čelili problémům s jeho ziskovostí. To je velké štěstí, pokud si uvědomíte současný stav herního businessu. Nabízíme takovou možnost, abychom zvýšili popularitu systému Nintendo 3DS na zámořských trzích.

Nicméně, Nintendo 2DS je jednou z možností pro zákazníky a my budeme nadále nabízet systémy Nintendo 3DS a Nintendo 3DS XL na zámořských trzích. My neříkáme, že bychom opouštěli 3D nebo již nechtěli nabízet nový obsah ve 3D. Nový titul ze série „The Legend of Zelda“, který vyjde na konci tohoto roku, je špičkovou ukázkou použití 3D efektu s top-down pohledem a nabízí hratelnost využívající 3D efektu vertikálně.“ — Satoru Iwata

Zdroj

Štítky: , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *