Nintendo si je vědomo přání mít sloučený účet

„Nemáme nic nového, co bychom mohli oznámit. Bohužel nic jiného, než že slýcháme tuto zpětnou vazbu jak vně, tak uvnitř firmy. Rozhodně je to něco, čeho si jsme vědomi. Veškerý vývoj příslušné infrastruktury probíhá v Japonsku, takže jsme jim komunikovali tuto potřebu trhu, oni jsou s tím tedy obeznámeni a pracují na neustálém vylepšování eShopu.

Co se týká toho, jak jsou dotčeni vývojáři a zákazníci, tak zde se rozhodně setkávám s frustrací hlavně od zákazníků. Ve skutečnosti to vývojáři víceméně nezmiňují — možná na to jen nepřijde řeč během konverzace a nebo když už dojde, tak spíše z pozice, že vývojář je současně zákazníkem. Ale nikdy jsem neslyšel vývojáře, který by řeul: ‚Chci vyvíjet hry pro eShop, ale existující systém účtů je pro mě nekomfortní.‘ Zde to asi není překážkou.“ — Dan Adelman, Head of business development, Nintendo of America

Zdroj

Štítky: ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *