Režisér vysvětluje, proč NES Remix nevychází pro 3DS

„Nejjednodušší odpovědí by mohlo být, že jsem pracoval na Super Mario 3D Worldu, který byl vyvíjen pro Wii U. Takže znám architekturu systému a tuto platformu jsme použili již při vývoji raných prototypů hry. Ale, když se ponoříte hlouběji, pak zjistíte, že to, čeho jsme chtěli s NES Remixem dosáhnout, spolu se všemi efekty a hodnotou, kterou jsme v tom chtěli mít, vyžadují určitou výpočetní sílu.

A Wii U nám toto snadno nabídlo, kdežto na 3DS by to bylo mnohem obtížnější. Myslím, že tohle je správná odpověď. Je to tak, že Wii U poskytuje výkon pro nás, který nám umožnil vytvořit hru, tak jak jsme si ji od začátku představovali.“ — Koichi Hayashida, režisér NES Remix 1+2

Zdroj

Štítky: ,

3× okomentováno Režisér vysvětluje, proč NES Remix nevychází pro 3DS

  1. El_Scorpio napsal:

    NES Remix potrebuje istu vypocetnu silu…? Tj, aj Nokia 3310 by sa zapotila. NES Remix na 3DS nevysiel, lebo nikto ho nechce, je to zlatanina par miniher pre pamatnikov Nintenda a jeho „uspech“ dokazuju aj tazke predaje… Ty vypocetna sila 😀

  2. MontanaCZ81 napsal:

    No to je hroznej blabol co to ze sebe vypotil , :)))) efekty,hodnotou,vypocetni sila? :))) to snad ne :))))))

  3. Mr. Gray napsal:

    Jo, blábol to je. Pravdou je, že to Nintendo vydalo, aby propagovalo své hry na VC a mělo aspoň nějaký vývat z Wii U.
    Ovšem to neznamená, že to není návykovka 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *