EA plánovali konkurenční hru k Pokémonům pro Nintendo DS

Nic Watt, který dnes působí ve studiu Nnooo, dříve pracoval na pozici tvůrčího ředitele v Electronic Arts. V podcastu serveru GameHugs k tomu řekl…

„Pracovat pro EA byla úplně jiná zkušenost v porovnání s prací v malém studiu, nikde jinde u žádné jiné hry jsem neměl k dispozici tak dlouhé prototypovací období. Bylo to skvělé. EA chtěli udělat hru okolo určitého nápadu a víceméně to měli být jejich Pokémoni. Neměli žádné RPG pro handheldy a chtěli nějaké mít. Udělali jsme spoustu papírových prototypů pro bojové mechanismy a dokonce jsme udělali i celou karetní hru. A pak studio Criterion, které dělalo například hru Burnout, se k nám připojilo, aby hru otestovalo. To je dobrá věc, když máte studio o 300 lidech, tak můžete solidní skupinu požádat: ‚Hele, kluci, pojďme dnes odpoledne hrát naši hru.‘ A testovací tým vyhodnotil, že hra je příliš těžká, protože prototypování bylo velmi dlouhé a řadu věcí jsme museli občas resetovat. Ale když jsem z EA odcházel, tak stále ještě nepadlo výrobní rozhodnutí ohledně té hry a vím, že to bylo pro dost lidí těžké.“

Zdroj

Štítky:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *