Renegade Kid: Moon se inspiroval Metroidem

„Mou inspirací pro hratelnost Moonu, speciálně co se týče plynulosti hry a návrhu úrovní — byl Super Metroid a ne žádná z FPS stříleček ze série Metroid. Nicméně, ovládání stylusem bylo přímo inspirováno hrou Metroid Prime Hunters pro Nintendo DS.

Jedním z hlavních prvků Metroidu, který se objevil v Moonu, jsou ‚brány‘ nebolik blokace postupu, ke které se musíte vrátit, jakmile jste našli řešení. V Super Metroidu se toto většinou odehraje skrz získání power-upu, zatímco v Moonu je to řešeno skrz příběh nebo je zapotřebí dokončit úroveň a získat speciální předmět pro získání přístupu do nové oblasti a tím postoupení ve hře.

Dalším klíčovým elementem, který na Metroidu miluji, je mnoho skrytých věcí k posbírání, které motivují hráče prozkoumávat hru i mimo hlavní cestu a to v důsledku zlepšuje hráčovy atributy. K tomuto v naší hře využíváme Remote Access Droid (RAD), skrz který Major Kane může proniknout do úzkých míst, do nichž nemá sám přístup a tak může získat speciální předměty nebo přístup do dalších oblastí. Skrz RAD také dochází k řešení mnoha hlavolamů, což je další klíčový prvek ze série Metroid.

Existuje pravděpodobnost, že každý zabitý nepřítel za sebou nechá něco, co vám pomůže v dané situaci. Většinou zjistíte, že jste získali přesně to, co v danou chvíli potřebujete, ať už je to střelivo pro vaši Muon pistoli nebo balíček zdraví. To skvěle slouží jako odměna hráčům za likvidaci nepřátel.“ — Jools Watsham, Renegade Kid

Zdroj

Štítky: ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *