Novinky

Novinky ze světa Nintenda a videoher.

Seznam 100 nejlepších her pro konzoly Nintenda

Britský časopis zveřejnil seznam 100 her pro Nintendo platformy, které redakce považuje za nejlepší vůbec. Kompletní seznam najdete uvnitř příspěvku. Zaujalo vás v seznamu něco? Chybí vám v něm nějaká hra?

  1. Super Monkey Ball (GameCube)
  2. Little King’s Story (Wii)
  3. Tony Hawk’s Pro Skater 2 (GameCube)
  4. DJ Hero (Wii)
  5. Trauma Center (DS)
  6. Prince of Persia: Sands of Time (GameCube)
  7. Conker’s Bad Fur Day (N64)
  8. Killer Instinct (SNES)
  9. GTA: Chinatown Wars (DS)
  10. Pullblox (3DS eShop)
  11. Beyond Good & Evil (GameCube)
  12. Donkey Kong (GB)
  13. Bit.Trip Runner (WiiWare)
  14. Tatsunoko vs. Capcom (Wii)
  15. WWF No Mercy (N64)
  16. Fire Emblem (GameCube)
  17. Sonic Rush (DS)
  18. Professor Layton and the Curious Village (DS)
  19. Mario vs. Donkey Kong: Mini-Land Mayhem (DS)
  20. DuckTales (NES)
  21. Luigi’s Mansion (GameCube)

Pokračování článku 

Štítky: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Kojima: projekt pro Wii U by musel být unikátní

Hideo Kojima ještě nevytvořil žádný projekt pro domácí konzoli od Nintenda. Mohlo by se to s Wii U změnit? Tvůrce série Metal Gear odpověděl…

„Wii U je něco speciálního. To, jak to komunikuje s uživatelem, je velmi odlišné od všech ostatních zařízení, která jsou k dispozici. Takže kdybych měl dělat hru pro Wii U, muselo by to být něco unikátního.“

A zamíří Fox Engine na novou platformu Nintenda?

„Nechci vyvolat žádné nejasnosti, které by vyzněly tak, že Fox Engine by byl specifický pro nějakou hardwarovou platformu, protože tak tomu není. My se na něj díváme tak, že zkoumáme, zda na dané platformě může běžet.“

Jak se dalo asi čekat, konkrétní odpovědi jsme se nedočkali.

Zdroj

Štítky:

Hry se Sonicem nezmizí z evropské Wii Virtual Console

V Japonsku nedávno zmizelo z Wii Shop kanálu 7 her se Sonicem, SEGA je bez udání důvodu stáhla. To samozřejmě vzbudilo obavy, jestli se podobný krok nechystá i v jiných regionech. Nebojte se, můžete dál klidně spát.

SEGA vydala oficiální tiskovou zprávu, v které oznámila, že v Evropě ani v Americe nechystá stažení těchto titulů z Wii Virtual Console.

Pak už zbývá jen otázka — a proč je tedy vlastně stahovali v Japonsku?

Zdroj

Štítky: ,

Kid Icarus: Uprising — recenze (Nintendo Universe)

Celkově je Kid Icarus: Uprising zábavou od začátku až do konce, trochu sraženou nepovedeným ovládáním, které vás dokáže odpoutat od zážitku. Smutné na tom je, že kdyby hra plnohodnotně podporovala Circle Pad Pro, tak by se mohlo jednat o perfektní handheldový titul.

Známka: 8 bodů z deseti. Celá recenze (v angličtině)

Štítky: ,

Kid Icarus: Uprising — recenze (NintendoLife)

Kid Icarus: Uprising je jednou z nejatraktivnějších, nejradostnějších, nejzábavnějších a celkově zdařilých titulů, jaké pro 3DS zatím vyšly. Mário sice nedávno přinesl na handheld svůj styl herního lesku, ale Uprising nabízí obrovské množství obsahu, svou vlastní značku adrenalinové akce a výtečný humor. Letí vzhůru závratnou rychlostí a je to povinný titul pro majitele 3DS.

Známka: 9 bodů z deseti. Celá recenze (v angličtině)

Štítky: ,

Epic: startovní hry pro příští generaci budou asi postavené na Unreal Enginu 3

Mark Rein ze společnosti Epic Games poskytl na výstavě GDC rozhovor pro britský server CVG. Tématem byl samozřejmě Unreal Engine. Přestože se již nějakou dobu hovoří o verzi 4 a na ní postaveném demu Samaritan, Mark Rein označil čtyřku za „zatím velmi futuristickou“ záležitost. Řekl, že Unreal Engine verze 3 většinu z použitých efektů zvládá také (na platformě PC) a proto očekává, že až budou představeny nějaké další konzoly příští generace, startovní hry pro ně budou opět v Unreal Enginu 3. Speciálně pak, pokud se bude jednat o hry, které by měly kromě těchto nových konzolí běhat také na dalších platformách, jako jsou stávající konzole nebo třeba iPad.

Zdroj

Štítky:

Kid Icarus: Uprising — recenze (IGN)

Kid Icarus: Uprising je fantastickou hrou plnou špičkové akce, ohromující grafiky a uměleckého vzhledu, famózní hudby (skutečně jedna z nejlepších u Nintenda), humroných dialogů a poctivé hratelnosti. Navzdory tomu, hra trpí podobným množství problémů, včetně velmi frustrujícího a podivného ovládání, dosti repetitivní struktury úrovní, postav, které mluví až příliš a akci, která občas zahltí malý displej 3DS-ka.

Co je důležité, že silné stránky této hry výrazně převažují nad slabinami. Hra je velmi návyková, rychlá akce má skvělé tempo a škálováním obtížnosti inspiruje ke znovuzahrání úrovní a množství odemykatelného obsahu se zdá nekonečné. Kid Icarus: Uprising je dalším hvězdným titulem v rostoucí knihovně her pro 3DS. Je to velmi podobné další sérii Smash Bros., která je také od Masahiro Sakurai — v obou případech vidíme určité slabiny, ale vzhledem k množství zábavy nemáte příliš mnoho času si jich všímat.

Známka: 8.5 bodů z deseti. Celá recenze (v angličtině)

Štítky: ,

Kid Icarus: Uprising — detaily recenze z EDGE

Britský časopis EDGE vydal svou recenzi hry Kid Icarus: Uprising, které dal 8 bodů z deseti. Podívejme se na zajímavé detaily z této recenze…

  • kolejnicové segmenty hry jsou parádní
  • upgrade zbraní je pospán jako něco mezi Zeldou, Star Foxem a… Zeldou
  • Hra by vypadala skvěle na jakékoliv platformě.
  • soundtrack, bohatá barevná paleta, důvtipný third-person souboj a detailní modely postav jsou velmi chváleny
  • dungeony jsou komplexní
  • souboje jsou docela těžké
  • hra nabízí hloubku i přístupnost, nebylo uděláno příliš mnoho kompromisů
  • recenzentům se líbí, jak výběr výbavy podněcuje experimentování
  • i když se zdá ovládání zpočátku divné, tak funguje naprosto skvěle pro kolejnicové segmenty

Zdroj

Štítky: ,

Co by Warren Spector udělal jinak u pokračování hry Epic Mickey

Server IndustryGamers zveřejnil rozhovor s Warrenem Spectorem…

IndustryGamers: Pojďme si na minutu povídat o hře Epic Mickey. Té se docela dařilo, na to že je od Disney.

Warren Spector: Ne, na to že je od Disney, se jí výjimečně dobře dařilo. Byla to nejlépe prodávaná exkluzivita pro jednu platformu, jakou kdy společnost udělala.

IndustryGamers: Dobrá, takže lze očekávat, že existují věci, které byste rád v takové hře měl nebo je zlepšil. Víme, že jste zatím nic oficiálně neoznámili, ale většina lidí věří, že lze očekávat pokračování. Takže uvažujme o hypotetickém pokračování, které může nebo nemusí vyjít, co byste rád u Epic Mickeyho vylepšil?

Warren Spector: U první hry jsme sestavili tým, začali jsme v 13 lidech a nakonec nás bylo 180. Postavili jsme studio, vytvořili technologie, stvořili svět… udělali jsme prakticky všechny chyby, které lze při vývoji hry udělat. Zkoušeli jsme dělat vše najednou. Z toho důvodu jsem na výslednou hru skutečně pyšný. Pokud bychom to měli dělat znova, je jasné, že vidím věci, které bych vynechal, a jiné věci, které bych udělal lépe. Nejčastější otázka, kterou dostávám, je: „Proč to nemohu zatraceně hrát na své platformě?“ Takže pokud bych měl dělat další takovou hru, poté co jsme oživili Mickeyho jako videoherního hrdinu na té správné platformě, tedy na Wii, myslím že jsme vzbudili zájem lidí. Nyní jsou PlayStationy 3 a Xboxy 360 více rozšířeny „v rodinách“, pokud to tak můžeme říci. Takže asi by byl vhodný čas hru dostat na další platformy.

Druhou otázkou, kterou se mě ptají, je: „Stvořili jste hru, která je zajímavá pro dospělé i děti,“ což je pravda a bylo to jedním z našich cílů, „tak proč nemůžeme hrát společně? Proč nemohu hrát se svým synem nebo proč někdo nemůže hrát se svou mámou? Proč nemohu hrát s kamarády?“ Takže nejspíš bych nabídl kooperativní multiplayer. Určitě bych se zaměřil na výtky ohledně kamery. To byla nejčastější stížnost, kterou jsem slyšel, ale já budu nadosmrti bránit kvalitu práce, kterou tým na kameře v první hře odvedl; je o tom celá jedna přednáška na GDC. Kamera v první hře nám dala hodně práce, ale lidé to neocenili. Vzali jsme ten nejtěžší problém v hrách a udělali ho v naší hře ještě obtížnější — což lidé nechápu — ale víme, že to šlo zvládnout ještě lépe. Takže na to bych se podíval a také na plný dabing. Byl jsem to já, kdo rozhodl, že postavy v první hře nebudou dabovány. Byla to chyba a tentokrát bych to napravil.

IndustryGamers: Už jste milionkrát řekl, že byste rád udělal hru podle „My z Kačerova“ (DuckTales). Děje se v tomto směru něco? Také, nyní když Disney vlastní Marvel, měl byste zájem udělat hru z prostředí Marvelovských komiksů?

Warren Spector: Jasně, víte, je toho spousta, co bych chtěl udělat. Jeden z mých největších zážitků bylo před dvěma roky na E3, když jsem se setkal se Stanem Le.. Napsal jsem knihu Choose-Your-Own-Adventure pro Marvelovskou hru One Thing After Another. To byla hra s Fantastickou čtyřkou. A na první straně jsem napsal „Tohle je zatracený čas,“ a věděl jsem, že to Stan Lee bude číst a pak jsem získal jeho autogram do své knihy. Takže jasně, velice rád bych udělal hru ze světa Marvelu. To by bylo úžasné. A ohledně Kačerova, víte, jednou lidi přestane bavit poslouchat, jak neustále opakuji: „Chci udělat hru My z Kačerova. Chci udělat hru My z Kačerova. Chci udělat hru My z Kačerova.“

IndustryGamers: Máte na mysli, že Vám to jednou Disney dovolí, že? (smích)

Warren Spector: Přesně. Tímto způsobem dostanete to, co chcete. Začnete být tak otravní, že nemají na výběr. Tak jsem v životě získal všechno. Můžete se zeptat mé manželky. (smích)

Zdroj

Štítky: ,

Nintendo bude v Japonsku prodávat stojánek i samostatně

Jak už dobře víme, s každou hrou Kid Icarus: Uprising bude v krabičce také speciální stojánek, který bude možné při hraní použít. Nyní japonské Nintendo oznámilo, že ve stejný den jako hru začne prodávat také stojánek samostatně, pro ty hráče, kteří by stojánek chtěli, ale nemají zájem o hru. Cena samostatného stojánku bode 800 jenů, tedy přibližně 180 Kč.

O prodeji samostatného stojánku v Evropě nebo Americe zatím není nic známo.

Zdroj

Štítky: ,