Novinky

Novinky ze světa Nintenda a videoher.

Escape The Virus: Shoot ‚Em Up! — recenze (NintendoLife)

Za pouhých 200 bodů není Escape the Virus: Shoot ‚em Up! špatnou hrou — ale ani nijak nevyniká. Na chvíli je zábavné hrát na nejvyšší skóre, napadání nepřátel je pěkně uspokojivé, ale u hry tohoto typu honba za nejvyšším skóre dlouho nevydrží. Ale jestli to pro vás není problém a jen toužíte po něčem levném, kde si na pár minut ulevíte od stresu, pak může Shoot ‚em Up! stát za zvážení.

Známka: 5 bodů z deseti. Celá recenze (v angličtině)

Štítky: ,

GameStop nabízí periferie pro Wii U

Americký obchodní řetězec GameStop zařadil do své nabídky doplňkové příslušenství pro Wii U. Kromě obligátního headsetu (který je kompatibilní i s dalšími zařízeními) se jedná o dobíječku od Energizeru pro nový ovladač GamePad a dvě další položky, u kterých můžeme hádat použití jen z názvu, jelikož podrobnější popis chybí — vypadá to ale na ochrannou fólii na displej a nějaké ochranné pouzdro na GamePad.

Samozřejmě neočekávám, že by někdo objednával příslušenství pro Wii U až z Ameriky, berte tento příspěvek jen jako zajímavost.

Zdroj

Štítky:

Hráči už v New Super Mario Bros. 2 posbírali 35 miliard mincí

Nintendo poslalo přes SpotPass zprávu (bohužel zdroj neuvádí v kterém regionu, mně nic nepřišlo), že hráči New Super Mario Bros. 2 již posbírali 35 miliard mincí. Z toho 30 miliard bylo posbíráno v Japonsku, kde hra vyšla o 3 týdny dřív než v Evropě a Americe.

V Japonsku se nyní sbírá 2 miliardy mincí každý den.

Zdroj

Štítky: ,

Co je zábavného na tvorbě Smash Bros.

Masahiro Sakurai měl včera přednášku na konferenci CEDEC s názvem „Proč děláte hry?“ Na přednášce se nevyskytly žádné informace o nové hře Smash Bros. až na krátkou odpověď, co na tvorbě hry autora baví…

„Je zábavné dělat nové možnosti pro nové postavy.“

A to je všechno. Jaké nové postavy, to je nadále tajemstvím.

Zdroj

Štítky: ,

Celosvětové prodeje hw v týdnu 5.-11. srpna 2012

Weekly Hardware Chart 11th August 2012

PlatformN. AmericaEuropeJapanGlobal
33,36867,010104,376216,666
37,37251,32115,215121,102
56,18833,1911,01498,760
19,48517,87015,76558,976
11,64812,8788,98635,531
2,3718,89712,40534,916
17,5958,13196529,519

Ranked by number of units sold worldwide. Note that the Global total includes regions not counted in the individual North America, Europe and Japan columns.

Předchozí týden, zdroj

Štítky: , ,

Downloady pro tento týden (23. srpna 2012)

3DS Virtual Console

Donkey Kong Jr. (Nintendo, £4.50/€5)
NES Open Tournament Golf (Nintendo, £3.60/€4)

3DS Demo

LEGO Batman 2: DC Super Heroes (Warner Bros., zdarma)

3DS Add-On Content

Theatrhythm: Final Fantasy — £0.90/€1 každá:

The Royal City of Rabanastre / Town Ward Upper Stratum (FF12 – FMS)
Crystal Cave (FF03 – FMS)
Ragnarok (FF11 – BMS)
Challenge (FF10 – BMS)

DSiWare

Rummikub (Games Factory Online, 800 bodů)

Wii Virtual Console

2020 Super Baseball (D4 Enterprise, 900 bodů)

Zdroj

Štítky: , , , , , , , , , , , , , , ,

Iwata na téma New Super Mario Bros. 2

Satoru Iwata navštívil při příležitosti vydání hry New Super Mario Bros. 2 americkou pobočku Nintenda a zodpověděl na několik otázek. Například jaký mají 2D Máriovky přirozený půvab…

„2D plošinovky s Máriem jsou vskutku specialitou, protože jsou součástí základní DNA mnoha hráčů. To zásadní na 2D plošinovkách je dosažení cíle a abyste toho cíle dosáhli, tak musíte skákat, létat, sbírat předměty, útočit a bránit se nepřátelům — máte takový téměř manažerský seznam úkolů, které musíte splnit. Myslím, že tato struktura skutečně funguje napříč kulturami a jazyky a proto prezentujeme Mária jako reprezentanta Nintendo her a můžete si ho zahrát pouze na platformách Nintenda.“

Že Nintendo dělá pouze jeden díl New Super Mario Bros. pro každou platformu…

„Zatím jsme vytvářeli jen jeden titul New Super Mario Bros. pro každou platformu. Myslím, že v tom budeme nejspíš pokračovat. Nicméně, toto rozhodnutí náleží nejspíš Shigeru Miyamotovi, jakožto tvůrci Mária, takže vám nemohu dát 100% odpověď, jak to dál bude.“

Jak se budou lišit hry New Super Mario Bros. 2 a New Super Mario Bros. U…

„Sdílejí stejné jméno a jsou tam určité prvky, které jsou podobné. Současně jsou to ale dva velmi odlišné tituly… Máme Mária, kterého můžete hrát ve svých dlaních a vedle toho Mária, kterého můžete hrát usazeni před svůj televizor. Věřím, že tyto tituly jsou dostatečně odlišné, takže se příliš neobávám, že by z toho lidé byli zmateni.“

Iwata zmínil další původní jméno Mária…

„Ještě předtím, než se stal Máriem, tak to byla bezejmenná postavička, víte jak ji Miyamoto pojmenoval? Ano, Jump man. Další jméno bylo Ossan, což je víceméně obecné jméno. Chtěl, aby to byl váš starší brácha nebo ten starší chlápek ze sousedství. ‚Ten chlápek‘, něco takového. A další jméno bylo Mr. Video Game. A to je důležité. Miymoto o něm občas hovoří jako o Mr. Videu, ale já si myslím, že je důležité, že celé jméno bylo Mr. Video Game. A Mário, samozřejmě, kromě toho z 2D plošinovky, o kterém mluvíme, se objevil také v řadě dalších her ve spoustě různých rolí. Ale já si myslím, že Mário začal pro mnoho lidí symbolizovat kvalitu, kterou garantuje. Oni si pomyslí – ‚Je v tom Mário. Takže to bude dobrý zážitek.‘ Chtěli jsme, aby se stal Panem Videohrou — Mr. Video Game. To byl základ. A myslím, že se ten sen podařilo naplnit.“

A o DLC podpoře v New Super Mario Bros. 2…

„Myslím si, že pokud hráč vyčerpal to, co je v existujícím kousku softwaru, když už mu to nenabízí další výzvy a není nic, co by s tím mohl udělat, pokud potom uvedeme novou úroveň nebo novou postavu — něco nového pro hráče — tak jen zvýšíme motivaci hráče se k tomu vrátit; také zvětšíme čas, po který se hráč bude hrou bavit. A rozhodli jsme se v Nintendu pro firemní politiku, že nebudeme dělat takové věci, jako že když budeme chystat plnou hru, tak si řekneme: ‚A tohle nechme na DLC.‘ To není náš plán. To rozhodně nebudeme dělat. Je to extrémní příklad, ale myslím, že jsou příklady her, kde uděláte původní nákup hry, který obsahuje jen velmi základní část, a vše ostatní se nachází v DLC. Věřím, že když něco takového uděláte, pak uživatelé ztrácejí motivaci jít a hru si koupit. Takže naším cílem je vytvářet DLC takovým způsobem, aby hráči neměli pocit, že byli podvedeni nebo ochuzeni. Věřím, že jsou lidé, čtenáři, kteří se něčeho takového obávají, ale chci je ujistit, že si to uvědomujeme a chci aby věděli, že nic takového neplánujeme.“

Zdroj

Štítky: , ,

Sony: Nintendo je vždy naším konkurentem

„Myslím si, že herní nabídka pro 3DS a PS Vita je nyní tak odlišná, že je dostatek prostoru pro to, aby oba systémy vedle sebe spokojeně žily… Myslím, že postupem času PlayStation Vita, tak jako všechny konzole, osloví i mladší publikum, takže bude docházet k nějakým kolizím. Nintendo je vždy naším konkurentem.“ — Jim Ryan, Sony Computer Entertainment Europe

Zdroj

Štítky: , , ,

Oznámena hra Star Beast pro 3DS a Wii U

Studio Pixel Entertainment oznámilo indie projekt Star Beast, který vyjde v roce 2013 pro Nintendo 3DS, Wii U, PC a mobilní telefony. Hra bude 2,5D střílečkou, která zavede hráče na „pustou Zemi, skrz vesmír a na nepřátelskou mimozemskou planetu.“ Příběh se mí točit okolo objevení nové planety a mimozemské formy života a hráči budou ovládat vesmírnou loď, která má být součástí kolonie na této nové planetě.

Mimochodem, The Star Beast se nazývá sci-fi román od Roberta Heinleina, který vyšel v roce 1954. Není ale jasné, jestli bude mezi tímto literárním dílem a hrou nějaký vztah.

Zde jsou aspoň koncepty z připravované hry…

Štítky:

Oznámena hra Dragon Ball Heroes: Ultimate Mission pro 3DS

Namco Bandai oznámilo hru Dragon Ball Heroes: Ultimate Mission pro Nintendo 3DS a spustilo k ní japonské webovky. Bude se jednat o port arkádové hry Dragon Ball Heroes, která je zpracováním karetní hry Dragon Ball

Dragon Ball Heroes: Ultimate Mission nabídne přes 200 bojovníků a 800 karet a hráč bude ovládat stylusem balíček pěti karet ve své bitvě. Hra slibuje bezdrátové funkce, ale co je možná ještě zajímavější, konektivitu s arkádovou verzí.

Dragon Ball Heroes: Ultimate Mission vyjde na jaře 2013.

Zdroj, zdroj

Štítky: ,