Novinky

Novinky ze světa Nintenda a videoher.

IGN: vývojáři vidí Wii U jako obtížnou platformu pro vývoj

„…v porovnání 63% vývojářů, s kterými IGN mluvilo, řekli že Wii U bude pro ně nejnáročnější platforma pro vývoj. Jeden tvůrce zašel až tak daleko, že řekl ‚my nebudeme pracovat na Wii U vzhledem k těmto složitostem,‘ zatímco jiný si postěžoval, že bude obtížné přenést inovativní hry, které budou unikátně využívat Wii U, na jiné platformy. To vzbuzuje otázku: bude úspěch platformy znova záviset primárně na first-party hrách od Nintenda? V každém případě, vydání Wii U v letošním roce dává platformě jednu výraznou výhodu: čas.“

Obtížné pro vývoj? Zatím se všichni vyjadřovali, že je to velmi podobné vývoji pro X360 a vyvíjet pro Wii U je vskutku snadné. Take nevím…

Zdroj

Štítky:

Celosvětové prodeje hw v týdnu 20.-26. května 2012

Weekly Hardware Chart 26th May 2012

PlatformN. AmericaEuropeJapanGlobal
41,46536,04855,613143,017
50,67558,16314,058142,839
68,04440,3873,174122,523
25,92124,6106,19364,415
19,13221,2696,93150,842
4,48523,65810,72250,825
14,58516,4771,07235,944

Ranked by number of units sold worldwide. Note that the Global total includes regions not counted in the individual North America, Europe and Japan columns.

Předchozí týden, zdroj

Štítky: , ,

Analytici hovoří o Nintendu na letošním E3

„Nintendo může na letošním E3 nejvíce ztratit a nejvíce získat. Jsou postaveni ke zdi, prodeje jejich hardwaru se v posledních čtvrtletích propadaly — ale to je pozice, v jaké už dříve byli a jejich nejlepší rozhodnutí pocházejí z doby, kdy byli pod tlakem.“ — Jesse Divnich, EEDAR

„Očekávání jsou u Nintenda letos velmi vysoká. Nintendo velmi propaguje, že se na letošní konferenci na E3 zaměří na Wii U, což je zatím jediný oznámený nový hardware na výstavě. Miliony zákazníků se budou dívat. Fanoušci i nenávistníci se budou bavit. Ale přesvědčit hardcore i mainstreamové hráče bude pro Nintendo oříšek.

Myslím si, že startovních nabídka pro Wii U bude mít více kvalitních titulů než jakákoliv jiná konzole, ale očekávání jsou vyšší než kdykoliv předtím. Žádná startovní nabídka neuspokojí všechny, pokud v ní nebude Mario, Zelda, Smash Bros., Metroid… chápete, že? Určitě se dočkáme titulů od třetích stran, ale je zapotřebí, aby to bylo něco víc než jen aktualizované hry, které již na ostatních platformách vyšly. Budu vyhlížet hardcore tituly od třetích stran navíc vedle populárních kategorií, kterým se na platformách Nintenda daří, jako jsou taneční nebo party hry.“ — Billy Pidegon, M2 Research

„Co se týká E3 2012, hlavním příběhem bude nejspíše Wii U a my doufáme, že Nintendo zodpoví co nejvíce otázek, které visí ve vzduchu. To zahrnuje samozřejmě cenu, datum uvedení, software, ale také mnoho dotazů ohledně tabletového ovladače. Může s jednou konzolí pracovat dva nebo ještě více ovladačů? Pokud ano, jak chtějí řešit to, že většina uživatelů bude mít jen jeden tablet? Slyšíme v poslední době mnoho pozitivního o Wii U, ale jsou to jen spekulace. Samozřejmě, bude zde také software pro 3DS, ale pro Nintendo je hlavní budoucností Wii U a na E3 potřebují všechny zaujmout.“ — David Cole, DFC Intelligence

„U Nintenda, kromě hromady detailů o počáteční nabídce Wii U, očekávám také nějaké překvapení ohledně propojení mezi 3DS a Wii U. Něco jako že 3DS bude možné použít jako druhý ovladač k Wii U, pokud si dokoupíte Circle Pad Pro. Něco takového by bylo pořádným překvapením. Také bych se nedivil, kdyby představili videohovory přes Wi-Fi, které by mohly fungovat i mezi 3DS a tabletem Wii U (a samozřejmě by je šlo promítnout i na televizní obrazovku připojenou k Wii U).“ — Lewis Ward, IDC Research Manager

„Na letošním E3 Nintendo buď zásadně vyhraje, nebo prohraje — úspěch Wii U je klíčem k získání důvěry investorů i zákazníků a zajištěním budoucnosti firmy na konzolovém trhu. Náš tým očekává hromadu oznámení ve smyslu softwarových produktů, podpory třetích stran, digitální nabídky a hardwarových možností, které budou ilustrovat hodnotu systému a zdůraznění přístupu, že tohle není jen pomíjivá nabídka pro kasuální obecenstvo.“ — Scott Steinberg, TechSavvy Global

Zdroj

Štítky: , , ,

Time Travelers — detaily

Level-5 aktualizoval webovky pro hru Time Travelers, přičemž se zde objevily detaily příběhu i herních principů…

  • každá postavy ve hře má svůj unikátní příběh
  • Yuri Fukase: osmnáctiletý student, nejlepší ve škole v učivu i sportech
  • Yuri má souvislost s incidentem Lost Hole — právě tehdy se narodil; ale nemůže o tom mluvit s ostatními
  • Yuriův scénář: „Středoškolský student“ (High School Student)
  • Yuri začíná tím, že jde do laboratoře, což slíbil
  • Poté vyleze na střechu, kde spatří Mikoto
  • Mikoto se vyskytuje ve všech scénářích, ale vždy v trochu odlišné formě
  • Mikoto se zeptá: „Mohu tě políbit?“
  • Yuri dostane záhadný mail, který říká, že by se měl porozhlédnout v laboratořích
  • Yuri a Mikoto v laboratoři zjistí, že byla odpečetěna
  • manipulace s časem hraje v Time Travelers významnou roli
  • odpoutejte se od času a posouvejte se v příběhu pomocí funkce „Time Stop“
  • Time Stop umožňuje přeskakovat mezi pěti scénáři
  • Příklad: v „Detektivní kapitole“ srazí detektiva Soma Kamiyu auto; Hina Fushimi (hlasatelka zpravodajství) je pasažérem v autě; použijte Time Stop, přepněte na „Hlasatelskou kapitolu“, udělejte z ní řidiče a ona se Kamiyovi vyhne; Kamiya doběhne do potřebného cíle a nebude sražen
  • hra využívá herní mechanismy PCE a TIPS
  • PCE je zkratka pro „Playing Cinema Events“ a je to jen jiné jméno pro Quick Time události
  • TIPS jsou detailní textové informace o světě a postavách; některá slova budou zvýrazněna modře během dialogů ve hře, pokud na ně klepnete stylusem, zobrazí se TIP — popis tohoto objektu
  • hra obsahuje přes 400 TIPů a součástí některých jsou i videa

Zdroj

Štítky:

Chousoku Henkei Gyrozetter RPG — screenshoty, detaily

V minulém roce Square-Enix oznámil novou značku s transformujícími se robotickými auty. Značka má zahrnovat mangu, anime, arkádovou hru a hru pro 3DS. Dnes firma ukázala první screenshoty z hry pro handheld od Nintenda.

Hra má pracovní název Chousoku Henkei Gyrozetter RPG a bude se odehrávat ve stejném světě jako arkádová hra, mange a anime, ale bude obsahovat jiný příběh a lze ji vnímat jako samostatný produkt. Již z názvu lze odtušit žánr hry a Square-Enix potvrdil také souboje mezi hráči přes bezdrátové připojení.

Titul vyjde v Japonsku příští rok na jaře.

Zdroj

Štítky:

Patent Nintenda na bezdotykové ovládání 3DS-ka

V posledních dvou letech se objevila hromada příšerných patentů od Nintenda, speciálně pro Wii — fotbalové Wiimote ovladače, poník jako forma ovládání hry, rotoped pro Wii Fit a podobně. Jsou to absurdní věci, které se nikdy nepromění ve skutečný produkt a toto je nejspíš další takový případ.

Nintendo si podalo nový patent, v které používá vibrující stylus k ovládání 3DS-ka, aniž by se přístroje uživatel dotýkal. Princip využívá vnitřní kameru handheldu ke sledování pohybu podobným způsobem jako to dělá např. kamerka Eyetoy u PlayStationu, tímto způsobem pak lze „ochopit“ a „pohybovat“ předměty. Pokud to zkombinujete s 3D vizualizací, pak můžete posouvat objekty v 3D prostoru. Stylus podporuje vibrace, aby hráč byl schopen poznat, kdy se objektů dotýká a kdy ne.

Jedná se jen o patent, k jehož zhmotnění nikdy nedojde? Nebo snad Nintendo na E3 něco ukáže? Spíš bych to viděl na první možnost.

Zdroj

Oficiální oznámení Rabbids Rumble pro 3DS

Hra Rabbids Rumble byla před dvěma týdny prozrazena australskou hodnotící komisí OFLC, včera Ubisoft oficiálně hru oznámil.

Praštění králíci se ztratili v sedmi světech a vaším úkolem je probojovat se hrou a chytit přes 100 králíků do své sbírky. Hra bude kolekcí interaktivních miniher využívajících hardwaru 3DS, hlavně rozšířené reality (AR), v níž bude možné s králíky interagovat tak jako nikdy dříve. Tento nový zážitek přivede králíky tam, kam budete chtít, např. na vaši kuchyňskou linku. Hra nabídne řadu herních režimů včetně solo a multiplayeru.

Hra bude obsahovat tahový bojový systém, v němž vyzvete své přátele na bitvu a budete se snažit použít svou taktiku na soupeřovy slabiny. Každý králík bude mít „úžasné“ bojové dovednosti a může být tréninkem ještě posílen. Hráči také dostanou nové a vzácné králíky přes SpotPass, čímž budou moci rozšiřovat svou sbírku. Fanoušci budou moci také odemknout nové králíky a předměty bitvami, které budou založeny na technologii StreetPass.

Rabbids Rumble vyjdou letos v listopadu.

Zdroj

Štítky: ,

THQ: Darksiders 2 pro Wii U není jenom port

Danny Bilson byl sice před dvěma dny „odejit“ z pozice prezidenta THQ, ale ještě předtím poskytl rozhovor serveru Eurogamer.net, v kterém řekl, že Darksiders 2 budou velmi využívat tabletový ovladač Wii U…

„Intenzivně využíváme DRC (Digital Resistive Current) ovladače v Darksiders 2. Nejsem si úplně jistý, co jsme konkrétního již oznámili, ale mohu vás ujistit, že to unikátně využívá ovladač ve verzi pro Wii U. Není to jen prostý port. Tvrdě na tom pracuje separátní tým.“

Bilson byl také dotázán, jestli všechny budoucí multiplatformní tituly THQ vyjdou i pro Wii U…

„To se bude teprve rozhodovat. Vše co děláme, musí být pečlivě vybráno. Podívejte, máme hodně peněz, ale nemáme tolik peněz jako někteří jiní. Takže musíme být pečliví a opatrní ohledně rozhodnutí, do čeho se pustit. Měli jsme pocit, že Darksiders bude skvělým titulem pro Wii U. Souzní to — nechci říct, že to souzní s klasickou Nintendo hratelností, protože si nejsem úplně jistý tím, co to znamená, ale myslíme si, že to skvěle sedne na tuto platformu a chtěli jsme, abychom měli jeden skvělý titul pro hned první den prodeje nové konzoly a tento nám připadal jako nejlepší pro skvělou hru na Wii U.“

Zdroj

Štítky: