Novinky

Novinky ze světa Nintenda a videoher.

Sengoku Basara dostane televizní zpracování

Capcom se dohodl s japonskou televizní stanicí Mainichi Broadcasting System o vytvoření televizní série podle samurajské videoherní série Sengoku Basara. Ta se začne vysílat od 12. července a Sengoku Basara – Moonlight Party. Capcom slibuje, že televizní zpracování zachová všechnu energii a vzrušení, které jsou součástí hry.

Zdroj

Štítky:

Pokémon Conquest — recenze (NintendoWorldReport)

Ti, které láká zkusit strategické hry nebo RPG, ale ještě se neodhodlali, je Pokémon Conquest skvělým představením obou dvou. Když pozorujete své Pokémony a generály, jak se vyvíjejí, je skvělý zážitek, kvůli kterému se budete ke hře vracet. Ano, tato hra je sice zaměřená na fanoušky Pokémonů, ale to neznamená, že je exkluzivní jen pro ně; každý si ji může zahrát a hodně se z ní naučit. Conquest je dobrým úvodem do všech částí, které obsahuje — strategie, RPG i Pokémonů.

Známka: 9 bodů z deseti. Celá recenze (v angličtině)

Štítky: ,

GamePad nemá žádnou latenci, na rozdíl od televize

Pokud o konzoli Wii U přemýšlíte, pak vás nejspíš zajímá, když přístroj přenáší obraz do displeje na tabletu, jak je to se zpožděním, jestli zde dochází k nějaké latenci. Velmi zajímavé (a pozitivní) zjištění zveřejnila agentura Digital Foundry, která se rozhodla toto změřit.

Firma naměřila, že obraz se vykreslí na displeji ovladače o 7 snímků dříve, než na televizi od společnosti LG. Jedná se o známý problém dnešních televizí, které provádějí velké množství postprocesingu na audiovizuálních datech, což sice u běžného televizního vysílání nevadí, ale u hry, kde potřebujete co nejrychleji reagovat na to, co se děje, to může být zásadní rozdíl. Jinými slovy, pokud Wii U pošle ve stejný okamžik obraz na televizi i do ovladače, na velké obrazovce se objeví až 116 milisekund poté, co se objevil v bezdrátově připojeném ovladači.

Některé televize na tom třeba budou o trochu lépe, ale ten hlavní výsledek je, že se netřeba bát zpoždění obrazu na Wii U GamePadu.

Zdroj

Štítky:

Mistwalker by chtěl udělat RPG pro Wii U

„Vývojový tým v čele se Sakaguchim se těší na další příležitosti, speciálně na Wii U, jelikož má další obrazovku přímo před vámi a přidává tak další úroveň strategických elementů do akčního RPG. Takže se na to skutečně těšíme, ale zatím nemáme nic konkrétního v plánu.“ — Takuya Matsumoto, Lead Designer, Mistwalker

Zdroj

Nintendo UK: digitální hry a služby již při startu Wii U

„Jedním z problémů 3DS byl obsah. Když jsme handheld uvedli, neměli jsme tolik obsahu jako máme nyní a ani funkcionalitu downloadovatelných her. To nyní máme, ale nabídli jsme to až několik měsíců po startu.

Ale u Wii U jsme už na E3 ukázali 23 her plus Netflix plus Amazon a další služby a to vše bude snad již při startu — to je nabídka velké hodnoty.“ — David Yarnton, Nintendo UK

Zdroj

Štítky: ,

Take-Two skeptičtí ohledně Wii U, neplánují své hlavní značky pro tuto platformu

Pokud jste se těšili, až si na Wii U zahrajete nějaké příští GTA, Bioshock nebo třeba Civilizaci, tak máme špatnou zprávu. Strauss Zelnick, šéf tohoto vydavatelství se v rozhovoru pro Gamasutru vyjádřil, že jsou skeptičtí, zatím pro konzoli nic neohlásili a pro platformu budou vydávat jen sportovní a rodinné hry, nic víc.

Předpokládám, že změnit názor je může přesvědčit asi jedině prodejní úspěch jiných third-party her na Wii U.

Zdroj

Štítky:

Celosvětové prodeje hw v týdnu 3.-9. června 2012

Weekly Hardware Chart 09th June 2012

PlatformN. AmericaEuropeJapanGlobal
33,04031,17163,004135,913
38,56948,99715,928121,073
48,04631,28697887,874
18,61821,9875,75552,839
14,38917,76113,54250,091
3,69420,27610,49645,484
21,87013,06399839,576

Ranked by number of units sold worldwide. Note that the Global total includes regions not counted in the individual North America, Europe and Japan columns.

Předchozí týden, zdroj

Štítky: , ,