Novinky

Novinky ze světa Nintenda a videoher.

3DS dostane „docela brzy“ Angry Birds

Před delším časem Rovio oznámilo přípravu portu hry Angry Birds pro handheld Nintendo 3DS, ale od té doby bylo ticho a nikdo nic neslyšel. Server Joystiq se tedy přímo zeptal, jestli hra pro 3DS nakonec vyjde nebo byl projekt zrušen. Peter Vesterbacka, šéf marketingu Rovia, odpověděl:

„Budeme mít naše hry na 3DS docela brzy.“

Zdroj

Štítky:

Guild 01 — detaily, screenshoty

Rental Weapon Shop

  • dobrodružná hra
  • hrajete za postavu jménem Yuhan
  • Yuhan je učedníkem v obchodu se zbraněmi, který existuje ve světě Wiko II, což je populární RPG
  • hrdinové navštěvují obchod, aby si kupovali zbraně
  • splňte požadavky hrdinů
  • sestavte výběr zbraní a pak je vyrobte v kovárně
  • výroba zbraní je rytmickou hrou
  • kovejte zbraň do rytmu
  • udržujte během práce zbraň žhavou
  • poté, co hrdina zbraň obdrží, s ním udržujete kontakt pomocí komunikačního nástorje „Donai Natter“, abyste zjistili, jak se mu se zbraní dařilo

Aeroporter

  • simulační/logická hra
  • odehrává se na letišti
  • ovládáte dopravní pás, který sbírá od cestujících zavazadla, třídíte je podle barev a dopravujete do jednotlivých letadel
  • jednoduché ovládání, hlavně skrz tlačítka L a R — ty posouvají pásem nahoru a dolů
  • vytváříte komba se zavazadly
  • ušetřete peníze při provozu
  • rozšiřujte letiště pomocí vydělaných peněz
  • větší letiště přiláká větší letadla a více zavazadel

Zdroj

Štítky: , ,

Cliff Bleszinski se vyznal z lásky k Zeldě

„Nic není pro mě osobnějšího než The Legend of Zelda. Zamiloval jsem se do Nintenda. Byla to má první láska. Trochu mě kvůli tomu spolužáci trápili. Vyháněli mě ze školního autobusu a říkali mi Nintendo Boy. Tehdy mě to docela štvalo, ale dnes je můj život zatraceně úžasný a oni zůstali u svých obyčejných životů.“ — Cliffy B., Game Designer, Epic Games

Tak dobře Cliffy, tak teď bys na oplátku mohl udělat nějakou hru pro novou domácí konzoli Nintenda, že?

Zdroj

Štítky: ,

Tvůrci Resi Revelations hovoří o nepoužitých nápadech

Tvůrci hry Resident Evil: Revelations se na GDC rozpovídali o nápadech, kterými se při vývoji zabývali, ale do hry se nakonec nedostaly. Kawata například zmínil, že hra mohla začínat v přístavu…

„Chtěli jsme vytvořit klaustrofobickou hororovou atmosféru. Loď na oceánu je ideální umístění, protože jakmile se na lodi ocitnete, není snadné z ní utéci. Vzali jsme také do úvahy, že již jeden předchozí vedlejší díl Resident Evil se odehrával na lodi. Abychom zajistili, že si ty dvě hry nebudou příliš podobné, tak jsme se rozhodli pro opuštěný luxusní trajekt s atmosférou, která by připomněla sídlo z první hry Resident Evil.

Jedním z nápadů bylo, že by virem zamořená loď připlula do přístavu na začátku hry a to by spustilo akci v přístavní oblasti. Nakonec jsme ale skončili u toho, že hlavním prostředím hry je loď, ale pozůstatky toho původního konceptu lze nalézt v Terragrigii a v části odehrávající se v horách.“

Nakanishi uvedl nepoužité nepřátele…

„Inspirovali jsme se velkým množstvím skutečných mořských živočichů a pokud mám zmínit ty, které jsme nepoužili, pak to byly chobotnice, žraloci, mořské sasanky, korály a také vyhynulé garnáty. Došli jsme až tak daleko, že jsme měli zpracované jejich útoky, ale nakonec jsme většinu z nich z různých důvodů nepoužili.

Většina z nestvůr byla vytvořena primárně k tomu, aby sloužili jako stoupající úroveň obtížnosti a herního designu, ale některé vznikly jen jako skici našich kreslířů a byly to úplně noví nepřátelé nebo staří nepřátelé s nějakou změnou.“

Kawata uvedl, že s kooperací se ve hře počítalo od samotného začátku vývoje…

„Měli jsme kooperativní multiplayer pro příběhovou kampaň funkční již v ranných fázích vývoje, ale zpětná vazba od testerů ukazovala, že Resident Evil v jednom hráči je strašidelnější, a tak jsme myšlenku pustili a soustředili jsme se na hororový zážitek pro jednoho hráče.

Protože jsme ale měli udělány základy a bylo by škoda nevyužít bezdrátové funkce 3DS, přidali jsme režim Raid.“

Nakanishi prozradil myšlenku, že loď se mohla převrhnout…

„Jedna z myšlenek, které jsme zkusili, ale zavrhli, bylo že by se loď převrátila vzhůru nohama, tak jako ve filmu Dobrodružství Poseidonu. Byl to zábavný koncept, ale z několika důvodů to ve hře nefungovalo.“

Zdroj

Štítky: ,

Kid Icarus: Thanatos Rising anime na americkém Nintendo Videu

V Americe se dnes na službě Nintendo Video objevila první anime, které Nintendo s externími animačními studii připravilo k vydání hry Kid Icarus: Uprising. První anime se jmenuje Kid Icarus: Thanatos Rising, pochází od studia Production IG a k dispozici je nyní první část z této anime, s tím že druhá vyjde za týden, potom nejspíš budou následovat ty další.

Doufejme, že se tohoto videa dočkáme i my v Evropě během příštího týdne.

Zdroj

Štítky: , ,

King of Pirates vyjde v Evropě a Americe

Před několika měsíci byla oznámena v Japonsku hra King of Pirates, ale nebylo jasné, jestli titul vyjde i v Evropě a/nebo Americe. Nyní ovšem tvůrce Keiji Inafune poskytl rozhovor pro server Joystiq a zde potvrdil, že se máme na titul těšit i my.

„U všech svých titulů je mým cílem celosvětové vydání. Nemohu zatím říci, kdo bude vydavatelem, může to být přímo Marvelous, nebo možná budu muset najít lokálního vydavatele. Ale plán je mít hru v nabídce po celém světě.“

Zdroj

Štítky:

Fractured Soul nejspíš zamíří na eShop

Loni v červnu byla ohlášena hra Fractured Soul 3D, vyvíjeli ji Endgame Studios a vydavatelem byla firma Ignition. Hra měla vyjít začátkem letošního roku a v zápětí byla dokonce oznámena i verze pro DS (samozřejmě bez 3D), tu zase měla vydat firma N3V. Jenže začátek roku je pryč, na trhu není ani 2D ani 3D verze hry a dokonce se nevyskytuje ani v nejnovějším kalendáři Nintenda.

K situaci se vyjádřil Grant Davies ze studia Endgame. Řekl, že když byl 2D port pro DS téměř hotový, trh pro tento starší handheld Nintenda spadl dolů a N3V se tudíž rozhodl od vydání hry odstoupit z tohoto důvodu.

S verzí pro 3DS takový problém co se týče trhu není, ale vydavatelská firma Ignition se prý nachází v takové (finanční) situaci, že není schopná dostát svým závazkům. Jinak 3DS verze hry je už také hotová.

Ale není ještě vše ztraceno. Endgame vlastní autorská práva na hru a nyní, když smlouvy o vydání s původními vydavateli vypršely, mohou záležitost posunout jiným směrem. DS verze už sice nejspíš nevyjde, ale u 3DS verze hry Endgame zvažuje distribuci přes 3DS eShop.

Zdroj

Štítky: