Novinky

Novinky ze světa Nintenda a videoher.

Americe připoměl 1. narozeniny 3DS-ka Reggie

Dnes slaví první narozeniny handheldu 3DS Amerika a stejně jako v Japonsku a Evropě i tamní majitelé dostali přes SpotPass pozdrav do StreetPass Mii Plazy. Jeden rozdíl ale zde je.

Zatímco v Japonsku a Evropě nás navštívil prezident korporace Satoru Iwata, americké handheldy obšťastnil svou Mii postavičkou prezident tamní pobočky Reggie Fils-Aime.

Jinak platí to samé, Reggie má všechny dílky všech puzzlů a podobně.

Zdroj

Štítky: ,

Silicon Knights o značce Eternal Darkness

Nikdo netuší, na čem v současnosti pracuje studio Silicon Knights — samozřejmě kromě jich samotných. Nejlépe přijatým titulem studia je dodnes horor Eternal Darkness z platformy GameCube a tak fanoušci očekávají pokračování. Před pár lety Nintendo obnovilo ochrannou známku Eternal Darkness a nedávno Denis Dyack řekl, že žádat pokračování není příliš troufalé.

Můžeme tedy očekávat Eternal Darkness 2? To je stále nejisté, stejně jako status vlastnictví značky. Na to byl Dyack dotázán, ale nedokázal odpovědět. Také nechtěl o pokračování mluvit. Někteří lidé si totiž jeho předchozí slova vyložili jako potvrzení druhého dílu, ale tak tomu prý nebylo.

„To je otázka, na kterou jsme nikdy neodpověděli. Ve skutečnosti je více důvodů, proč není vhodné o takové věci mluvit. Nintendo je nadále našim tichým partnerem — o čemž mnoho lidí neví. Máme s nimi skvělé vztahy a tak nám nepřísluší hovořit o Eternal Darkness 2. Dostal jsem řadu otázek a některé odpovědi byly interpretovány, jako že pracujeme na Eternal Darkness 2. To jsme ale nikdy nepotvrdili. Je mi líto, to je vše, co vám k tomu mohu říci.“

Dyack byl poté znova přímo dotázán, kdo je vlastníkem značky Eternal Darkness, jestli Nintendo nebo Silikon Knights, ale opět neodpověděl konkrétně:

„To je složitá otázka se složitou odpovědí a my na ni nebudeme odpovídat.“

Zdroj

Štítky:

Warren Spector mlčí o Epic Mickey 2 pro Wii U

Hra Epic Mickey 2 byla zatím oznámena pro Wii, X360 a PS3 plus navíc spin-off pro 3DS. Na internetu kolují ale také spekulace o verzi pro Wii U a tak se Geoff Keighley z GTTV rozhodl napřímo zeptat Warrena Spectora, jestli taková verze bude. Bohužel, dočkal se jen neurčité odpovědi…

„Ať budete mít jakýkoliv systém, Wasteland na něm bude, myšák Mickey na něm bude, zábava hry Disney Epic Mickey: The Power of Two na něm bude.“

Pochopitelně, takové vyjádření nemůžeme brát jako potvrzení verze pro Wii U, protože nový přístroj Nintenda bude zpětně kompatibilní s předchozí generací a tak na něm bude určitě fungovat i verze pro Wii — pochopitelně bez využití nového ovladače.

Mám dojem, že finální odpověď se nejspíše dozvíme na letošní E3.

Zdroj

Štítky: ,

Epic Mickey 2: Power of Illusion (3DS) — první detaily

Hru Epic Mickey 2: Power of Illusion připravuje studio DreamRift, které dělalo dříve např. hru Monster Tale pro Nintendo DS. Power of Illusion bude plošinovka s pohledem z boku a příběh bude nejen pokračováním první hry Epic Mickey, ale bude se překvapivě jednat také o pokračování plošinovky Castle of Illusion starring Mickey Mouse, která vyšla v roce 1990 pro konzoli Sega MegaDrive.

Power of Illusion intenzivně využívá stylus. Např. v úrovních budou často skryté objekty, které bude nutné pomocí obkreslení zhmotnit — bude se jednat o kanóny, plošinky apod. Čím přesněji předmět obtáhnete, tím bude lépe fungovat: například, pokud obtáhnete kanón pečlivě, bude ubližovat jen Mickeyho nepřátelům, ale pokud ho jen tak načmáráte, bude nebezpečný pro každého.

Občas budete muset objekty vymazat, k čemuž slouží ředidlo. Opět se používá stylus.

Jak již je napsáno výše, jedná se o plošinovku s pohledem z boku, přičemž hra intenzivně využívá skrolování paralelních rovin na pozadí, což je technika, která byla populární v době plošinovek na 16-bitových platformách. Na 3DS ale roviny využívají navíc 3D efekt přístroje, což prý skvěle vypadá.

Každá úroveň je založena na jedné značce od studia Disney, např. Šípková Růženka, Petr Pan, Zlatovláska a další. Úhlavním nepřátelem celé hry je čarodějnice ze Sněhurky. Ve hře se také nachází Strýček Skrblík.

Každá postava, kterou Mickey ve hře zachrání, se stane obyvatelem pevnosti, kterou Mickey používá jako domovskou základnu, což je odkaz na starou RPG sérii Suikoden od Konami. Zachráněné postavy budou pevnost „zkrášlovat“ (nebudou v pevnosti jen postavy, ale přinesou i nějakou dekoraci, která bude v pevnosti použita). Králík Oswald bude v pevnosti po boku Minnie. Odkazy na Suikoden se nacházejí v celé hře.

Zatím není stanoveno datum vydání hry, ale očekává se konec letošního roku.

Zdroj

Štítky: ,

Assassin’s Creed III — detaily o využití ovladače

  • ovladač bude sloužit pro komunikaci se zařízením „Animus“
  • na ovladači bude možné zobrazit mapu a také jiné navigační nástroje
  • databázové záznamy z Animusu se zobrazují na displeji ovladače
  • biografické údaje o postavách a další informace, které by se normálně ukazovaly na televizi, jsou zobrazovány na ovladači; můžete si je přečíst, pokud chcete, ale nezastavují hru
  • výběr zbraní během boje na dotykové obrazovce
  • změna obouruční zbraně na jednoruční jediným dotykem
  • ptačí pohled na herní prostředí na displeji ovladače, kameru tohoto pohledu ovládáte akcelerometry.

Zdroj

Štítky: ,

Další množení chromozómů v cross-over hře pro 3DS

Na webových stránkách cross-over hry, kterou připravují firmy Capcom, Sega a Namco-Bandai pro Nintendo 3DS, se opět pomnožily chromozómy. Nic jiného nového ale na stránkách opět není.

Začínám mít dojem, že se pravdu ohledně této hry dozvíme až na letošním E3. To mimochodem začíná již za 70 dní.

Zdroj

Štítky:

Vyjde UnchainBlades ReXX v Americe na eShopu?

Americký vydavatel XSEED zveřejnil určité náznaky, z kterých lze odvodit, že nejspíš chystá vydání hry UnchainBlades ReXX v Americe. Nyní se hra objevila i v obsahu časopisu Nintendo Power, zajímavé na tom je to, že je ale v sekci pro Downloady. Znamená to, že hra, která vyšla v jednom regionu jako krabicový titul, vyjde v jiném regionu v eShopu. Něco takového se ještě v historii Nintenda neznalo.

Časopis Nintendo Power oficiálně vyjde 3. dubna (zatím zveřejněné scany pocházejí přímo z webových stránek časopisu, kde jsou uvedeny jako preview příštího čísla), takže snad se potom dozvíme více.

Nás by pochopitelně také zajímalo, jestli hra vyjde také v Evropě.

Zdroj

Štítky:

Darksiders II nebudou na Wii U graficky vylepšeni oproti ostatním platformám

„Ach, zatím se daří dobře. Jsme omezeni postupem Nintenda, víte, abych to vysvětlil, jediným problémem který máme, že nevíme, kdy se přístroj dostane do prodeje. Ale jakmile bude znám termín uvedení Wii U a Nintendo ho potvrdí, tak my budeme moct potvrdit termín pro Darksiders II, ale my to plánujeme jako startovní titul pro konzoli a zatím jde vše hladce.

Hru jsme na jejich hardwaru rozběhli skutečně rychle a s ovladačem se skvěle pracuje, takže nyní můžeme řešit jen to, co skutečně chceme udělat, abychom na Wii U nabídli unikátní zážitek. Tím mám na mysli využít ten přidaný displej a jeho dotykové možnosti a tak. Takže je jasné, že tady budeme mít několik nových prvků, ale myslím, že co se týče vizuální stránky, tak ta bude z většiny stejná.

Víte, co se týče hardwaru, tak ten lze přirovnat k současné generaci. Podle toho, co vím, co se týče rozlišení, polygonů a těchto věcí, tak neplánujeme hru nijak vylepšovat, ale rozhodně chceme využít nového ovladače.“ — Marvin Donald, Game Director, THQ

Zdroj

Štítky:

Potvrzení spin-offu Epic Mickey 2: Power of Illusion pro Nintendo 3DS

V Americe vyšlo nejnovější číslo časopisu Nintendo Power a zde byla potvrzena také hra Epic Mickey 2: Power of Illusion pro handheld Nintendo 3DS. Zatím nejsou známy žádné informace o náplni hry, pouze jsme se dozvěděli, že na hře pracuje studio Dreamrift, od kterého jsme se dříve dočkali velmi kladně přijatých her Henry Hatsworth a Monster Tale (obě pro Nintendo DS).

Z dřívějších spekulací jsme slyšeli, že verze pro 3DS by měla obsahovat 2D části a že by měla fungovat jako doplněk „velké“ hry pro domácí konzole.

Zdroj

Štítky: ,

Wii je hlavní platformou ve vývoji Epic Mickey 2

Když v dnešní době vznikají multiplatformní hry, pak verze pro Wii bývá většinou ta poslední vyvíjená nebo ji dokonce připravuje úplně jiné studio. U hry Epic Mickey 2 tomu ale je přesně naopak.

Wii je primární vedoucí platformou u hry Epic Mickey 2. Tuto verzi hry připravuje přímo studio Junction Point, kterému šéfuje Warren Spector. Naproti tomu verze pro PS3/X360 připravuje studio Blitz Games.

Asi by nás nemělo překvapit, že hlavní platformou je Wii, když první díl byl exkluzivitou pro tuto platformu a prodalo se ho přes 2,5 milionu kusů. Je ale určitě dobré slyšet, že Wii verze je v dobrých rukou a v případě Epic Mickey 2 se rozhodně nebude jednat o nějaký ošizený port.

Zdroj

Štítky: ,