Novinky

Novinky ze světa Nintenda a videoher.

Nintendo vydá Rhythm Thief & the Emepror´s Treasure

Oprašte své taneční boty, protože Nintendo a SEGA potvrdily novou distribuční smlouvu pro Rhythm Thief & the Emperor’s Treasure, jehož vydání je naplánováno exkluzivně pro Nintendo 3DS na 5. dubna 2012. Podle podmínek smlouvy bude Nintendo zodpovědné za prodej, marketing a distribuci hry v evropských území a SEGA zůstává jako vydavatel.

Rhythm Thief & the Emperor’s Treasure kombinuje vzrušující hudební adventuru s výzvami testujícími váš smysl pro rytmus, využívající naplno možnosti a funkce vaší konzole. Děj se odehrává v nádherně vykreslené Paříži, kde se ujmete role Raphaela, jejíž alter ego je Phantom R, čestný zloděj, který vždy vrátí kořist několik dní poté, co jí ukradl. Společně se svým psím společníkem Fondue, se snaží vyřešit záhadu zmizení svého otce tak, že se vydává na nejsmělejší loupež všech dob a navíc musí být o krok napřed i před pařížskou policií.

Budete závodit kolem Paříže, luštit hádanky, hledat stopy a nepřátele, kteří se vás budou snažit zastavit před krádeží nejdražších světových uměleckých děl. Budete také mít možnost navštívit některé z nejznámějších pařížských památek. Raphael si nikdy nenechá ujít příležitost zatančit si při řešení hádanek a tak se můžete těšit na více než 50 tanečních výzev, během nichž otestujete dotykovou obrazovku,  obrazovky, stylus i gyroskop.

Rhythm Thief™ & the Emperor’s Treasure bude k dispozici v celé Evropě od 5. dubna 2012 exkluzivně na Nintendo 3DS.

Zdroj: Tisková zpráva (ConQuest Entertainment)

Štítky:

Team Meat upřesňuje svůj výrok o eShopu, limit 2GB neplatí

Včera se na internetu objevila citace, která uváděla, že vývojové studio Team Meat prozradilo limit velikosti hry na 3DS eShopu. I zde jsme o tom psali.

Team Meat upozornil, že takto tomu nebylo a ve skutečnosti ta citace vypadala jinak. Konkrétně…

„Tommy Refenes z Team Meat se domnívá, že současné možnosti publikování u Nintenda jsou docela snadné, akorát doufá, že Wii U nebude mít velikostní limit na stahovatelné hry — ‚a nebo, pokud bude, pak to bude rozumné omezení. 40MB [WiiWare] je strašné, ale 2GB [3DS eShop] je rozumné,‘ řekl.“

Jenže to, co je v hranatých závorkách si do citace doplnil časopis Nintendo Power a Team Meat to vůbec neřekl. Tommy Refenes se vyjádřil, že neví, jestli nějaký limit na 3DS-ku je, nicméně podle staršího vyjádření Capcomu to vypadá, že tam nejspíš nějaký limit skutečně je. Nadále ale nevíme jaký, může to být klidně méně nebo více než uvedené 2GB.

Zdroj

Štítky:

Původní ovladač Wii U měl skutečné páčky

Ovladač konzoly Wii U, jaký Nintendo ukazovalo na výstavě E3, používá namísto analogových páček, takových jaké svět zná od doby Nintenda 64, dva Circle Pady, které lze najít v handheldech 3DS. Nyní se na internetu objevují obrázky, jak vypadaly vůbec první návrhy ovladače a z nich je vidět, že na něm původně byly tradiční páčky.

Nintendo tvrdí, že Circle Pady použité ve Wii U jsou lepší než ty, které známe z 3DS-ka. Ale i tak věřím, že by se mezi námi našla řada takových, kteří by raději páčky, že?

Zdroj

Štítky:

n-Space se vyjadřuje k pozastavení RollerCoaster Tycoon 3D

Jak již víme, hra byla dokončena, ale Atari její prodej pozastavilo. Na Facebooku se vývojařské studio vyjádřilo následovně:

„Podle všeho Atari oddálilo den zahájení prodeje RollerCoaster Tycoon 3D. Bohužel jsme se to poprvé dozvěděli ze stejných zpráv jako vy. Hra byla dokončena a schválena Nintendem v Severní Americe 31. ledna a čekáme na novinky ohledně evropského schválení. Nevím, proč Atari prodej zastavilo. Vydavatelství čelí mnoha faktorům při vydávání her – načasování, stav trhu, distribuce, atd. Vytvoření dobré hry je pouze malá část velké bitvy – vydání úspěšného produktu.“

Zřejmě se tedy jedná pouze o marketingovou taktiku. Co si o tom myslíte vy?

Štítky: