Novinky

Novinky ze světa Nintenda a videoher.

Michel Ancel je nadšený z Wii U

Server Glitch.cl zveřejnil rozhovor s autorem Raymana a Beyond Good and Evil, herním vývojářem Michelem Ancelem, a v něm se jedna otázka týkala i příští domácí konzole od Nintenda…

Glitch: Všimli jsme si, že Ubisoft chce poskytnout silnou podporu nové konzoli od Nintenda. Co si myslíte o konceptu Wii U?

Michel Ancel: Jsem z Wii U nadšený. Má to skvělé nové vlastnosti jako dotykový displej nebo NFC komunikaci, což lze velmi zajímavě využít v hrách — například kombinaci dotykového displeje a tradičních ovládacích prvků. Myslím, že E3 bude skvělou příležitostí, kdy uvidíme, jak se to vše podařilo.

Zdroj

Štítky:

SEGA: Sonic Dimensions je nejspíš podvrh

Pamatujete si na spekulaci ohledně hry Sonic Dimensions? Mělo se jednat o pokračování Sonic Colours, které by mělo údajně vyjít pro Wii U.

No, lepší bude v něco takového raději ani nedoufat. Takashi Iizuka, šéf Sonic Teamu ve firmě Sega byl dotázán na tento titul a odpověděl:

„Sonic Dimensions? (smích) Myslím, že to je úplný hoax. (smích)“

No, stále to sice neznamená, že hra fakt ve vývoji není, ale řekl bych, že pravděpodobnost je velmi nízká. Uvidíme na E3, co oznámí Sega pro Wii U.

Zdroj

Štítky: ,

Rayman Origins se na 3DS zpožďuje

A je to oficiální. Ačkoli několik inzercí v časopisech hlásá, že tento bezkloubý hrdina dorazí na naše 3DSka 16. března, není tomu tak. Dnes nám bylo z Gamehousu a Xzone potvrzeno, že Rayman Origins se z neznámých důvodů přesouvá a to globálně. Na Raymanovy „počátky“ si tedy počkáme nejméně do konce června. Doufáme tedy, že odsunutí proběhlo kvůli snaze implementovat do hry kooperativní režim pro více hráčů, který měl původně absentovat a že se nejedná jen o lenost vývojářů.

Štítky: ,

Sega vysvětluje, proč Sonic 4 Epizoda 2 nevyjde na WiiWare

„Naším záměrem bylo vydat Epizodu 2 také na Wii. Ale bohužel hry vydávané na WiiWare mají omezení velikosti (40MB). Protože Sonic 4 Epizoda 2 obsahuje cutscény a grafika nejsou před-renderované 2D obrázky — celé je to ve 3D — a tyto věci dohromady způsobily, že hra je příliš velká na to, aby mohla vyjít jako WiiWare titul. Takže, bohužel jsme tentokrát vzdali náš záměr vydat tento díl na platformě Wii.“ — Takashi Iizuka, Team Sonic, Sega

Zdroj

Štítky: ,

Nano Assault — recenze (NintendoLife)

Nano Assault je nádherným výletem do překrásně ztvárněných světů v lidské oběhové soustavě. Nabízí krutou obtížnost a současně skvělý pocit uspokojení a skvělým způsobem se mu daří držet akci různorodou a současně velmi intenzivní. Obtížnost by mohla odradit některé potenciální zákazníky, ale úrovně jsou dobře rozvrženy a lze se to naučit. Kromě drobných problémů se zpomalováním nebo se spawnováním nepřátel přímo za vámi, je Nano Assault jasným doporučením pro fanoušky stříleček a také pro ty, kteří chtějí vidět, co lze na jejich 3DS ukázat.

Známka: 8 bodů z deseti. Celá recenze (v angličtině)

Štítky:

Nintendo má dostatek peněz na… zatraceně dlouho

Na konci tohoto měsíce skončí firmě Nintendo fiskální rok a tak budou vyhlášeny finanční výsledky. A jak již půl roku dopředu víme, poprvé od doby, kdy firma začala dělat videohry, tedy poprvé za posledních 30 let, to bude číslo červené neboli finanční ztráta.

Máte obavy, jestli Nintendo kvůli této ztrátě „zavře krám“? Způsobí finanční situace nějaké problémy? Hrozí snad Nintendu bankrot? Britský časopis Nintendo Gamer zveřejnil, jak si na tom japonský gigant stojí finančně. No, zjednodušeně má v zásobě tolik peněz, že současná finanční ztráta pro něj bude jen takovým polechtáním.

„Z hloubi finančních dat lze zjistit, že Nintendo má 812,8 miliard jenů (přibližně 184 miliard korun) uložených v bance — to je dost na to, aby si mohlo dovolit finanční ztrátu 20 miliard jenů každý rok až do roku 2052. A i kdyby to vyčerpali, pak mají dalších 469 miliard jenů (106 miliard korun) v majetku — budovách, vybavení a investicích. A až vyčerpají tohle — čímž se posouváme až do roku 2075 — tak stále vlastní řadu velice cenných videoherních značek, které by prodávali ještě předtím, než by business úplně opustili.“

Zde je znázorněn finanční nadečet tří hlavních konzolových hráčů za jejich historii na videoherním trhu. Tak pokud Vám nějaký Sony nebo Microsoft fanboy budou tvrdit, jak se kterému výrobci daří, tak mu ukažte tento graf.

Zdroj

Štítky:

Inafune si je jistý, že Wii U je působivá a skutečně zajímavá platforma

Keiji Inafune, tvůrce Mega Mana, sice ještě s Wii U zkušenosti nemá, ale pevně v něj věří…

„Nemohu to příliš komentovat, protože jsem ještě neměl možnost si na to sáhnout, ale kdykoliv Nintendo přijde s něčím novým, je to dobré. Takže jsem si jistý, že to bude působivé. Pokud dostanu příležitost, tak vždy chci zkusit něco vytvořit pro novou platformu. Takže se na takové příležitosti těším. A platí to i pro Wii U, protože to je výzva evoluce a také výzva s pohybovým ovládáním. Skutečně mě to zajímá.“

Zdroj

Štítky:

Retro City Rampage bude stát $15

Retro City Rampage bude jednou z nejdražších her na službě WiiWare, studio Vblank oznámilo, že hra bude stát $15, tedy nejspíše 1500 bodů.

„K dispozici je velmi mnoho přístrojů a mlžete oslovit skutečně obrovský trh; to je u ostatních platforem nepředstavitelné. Bohužel, spolu s tím přichází odvrácená stránka závodu o co nejnižší cenu: problém aplikací za 99 centů. Tento závod je hrozná, hrozná věc. U Retro City Rampage mám velmi silný pocit, že to je hra s hodnotou $15 a tak to bude cena, která bude u hry nastavena; ve skutečnosti tahle hra je větší než Grand Theft Auto: Chinatown Wars a ty se při uvedení prodávaly ze $40. A já jsem se sám sebe zeptal, jestli musím jít s cenou pod dolarů kvůli závodu o co nejnižší cenu. A hodně jsem o tom přemýšlel, ale ne. Ta hra má hodnotu 15 dolarů, to minimálně.“ — Brian Provinciano, Vblank v rozhovoru pro PocketNext

Retro City Rampage vyjde v květnu pro WiiWare, XBLA, PSN a PC.

Zdroj

Štítky: ,

Inazuma Eleven Go Chrono Stone — scany, detaily

  • hlavním hrdinou nové hry je Tenma
  • Fey Rune: chlapec z budoucnosti
  • Wonderbat: android-medvídek
  • Alpha: člen týmu Protocol Omega; je také z budoucnosti, říká, že zbaví svět fotbalu
  • příběh navazuje na závěr předchozího dílu Go, po fotbalovém turnaji Holy Road
  • Tenma se vrátí na školu Raimon Junior High, ale věci jsou jinak: na škole není fotbalový klub a žáci nejsou fotbalisté
  • Shinsuke je v jiném týmu než Tenma
  • Tenma přemýšlí, jestli je v nějakém paralelním světě; v tom se ukáže Alpha
  • Inazuma Caravan je stroj času, umožňuje čas měnit a cestovat jím
  • herní systém Mixi Max: přesuňte schopnosti z jednoho člena týmu na jiného; takto můžete vytvořit úplně nového hráče s kombinovanými schopnostmi, které měli dříve jiní členové
  • tuto změnu vykonává medvídek Wonderbat pomocí své Mixi Max pušky
  • ukazatel vzrušení: Wonderbat změní barvu z modré na růžovou, pokud je vzrušený

Zdroj

Štítky: ,