Novinky

Novinky ze světa Nintenda a videoher.

Tvůrci Resi Revelations hovoří o nepoužitých nápadech

Tvůrci hry Resident Evil: Revelations se na GDC rozpovídali o nápadech, kterými se při vývoji zabývali, ale do hry se nakonec nedostaly. Kawata například zmínil, že hra mohla začínat v přístavu…

„Chtěli jsme vytvořit klaustrofobickou hororovou atmosféru. Loď na oceánu je ideální umístění, protože jakmile se na lodi ocitnete, není snadné z ní utéci. Vzali jsme také do úvahy, že již jeden předchozí vedlejší díl Resident Evil se odehrával na lodi. Abychom zajistili, že si ty dvě hry nebudou příliš podobné, tak jsme se rozhodli pro opuštěný luxusní trajekt s atmosférou, která by připomněla sídlo z první hry Resident Evil.

Jedním z nápadů bylo, že by virem zamořená loď připlula do přístavu na začátku hry a to by spustilo akci v přístavní oblasti. Nakonec jsme ale skončili u toho, že hlavním prostředím hry je loď, ale pozůstatky toho původního konceptu lze nalézt v Terragrigii a v části odehrávající se v horách.“

Nakanishi uvedl nepoužité nepřátele…

„Inspirovali jsme se velkým množstvím skutečných mořských živočichů a pokud mám zmínit ty, které jsme nepoužili, pak to byly chobotnice, žraloci, mořské sasanky, korály a také vyhynulé garnáty. Došli jsme až tak daleko, že jsme měli zpracované jejich útoky, ale nakonec jsme většinu z nich z různých důvodů nepoužili.

Většina z nestvůr byla vytvořena primárně k tomu, aby sloužili jako stoupající úroveň obtížnosti a herního designu, ale některé vznikly jen jako skici našich kreslířů a byly to úplně noví nepřátelé nebo staří nepřátelé s nějakou změnou.“

Kawata uvedl, že s kooperací se ve hře počítalo od samotného začátku vývoje…

„Měli jsme kooperativní multiplayer pro příběhovou kampaň funkční již v ranných fázích vývoje, ale zpětná vazba od testerů ukazovala, že Resident Evil v jednom hráči je strašidelnější, a tak jsme myšlenku pustili a soustředili jsme se na hororový zážitek pro jednoho hráče.

Protože jsme ale měli udělány základy a bylo by škoda nevyužít bezdrátové funkce 3DS, přidali jsme režim Raid.“

Nakanishi prozradil myšlenku, že loď se mohla převrhnout…

„Jedna z myšlenek, které jsme zkusili, ale zavrhli, bylo že by se loď převrátila vzhůru nohama, tak jako ve filmu Dobrodružství Poseidonu. Byl to zábavný koncept, ale z několika důvodů to ve hře nefungovalo.“

Zdroj

Štítky: ,

Kid Icarus: Thanatos Rising anime na americkém Nintendo Videu

V Americe se dnes na službě Nintendo Video objevila první anime, které Nintendo s externími animačními studii připravilo k vydání hry Kid Icarus: Uprising. První anime se jmenuje Kid Icarus: Thanatos Rising, pochází od studia Production IG a k dispozici je nyní první část z této anime, s tím že druhá vyjde za týden, potom nejspíš budou následovat ty další.

Doufejme, že se tohoto videa dočkáme i my v Evropě během příštího týdne.

Zdroj

Štítky: , ,

King of Pirates vyjde v Evropě a Americe

Před několika měsíci byla oznámena v Japonsku hra King of Pirates, ale nebylo jasné, jestli titul vyjde i v Evropě a/nebo Americe. Nyní ovšem tvůrce Keiji Inafune poskytl rozhovor pro server Joystiq a zde potvrdil, že se máme na titul těšit i my.

„U všech svých titulů je mým cílem celosvětové vydání. Nemohu zatím říci, kdo bude vydavatelem, může to být přímo Marvelous, nebo možná budu muset najít lokálního vydavatele. Ale plán je mít hru v nabídce po celém světě.“

Zdroj

Štítky:

Fractured Soul nejspíš zamíří na eShop

Loni v červnu byla ohlášena hra Fractured Soul 3D, vyvíjeli ji Endgame Studios a vydavatelem byla firma Ignition. Hra měla vyjít začátkem letošního roku a v zápětí byla dokonce oznámena i verze pro DS (samozřejmě bez 3D), tu zase měla vydat firma N3V. Jenže začátek roku je pryč, na trhu není ani 2D ani 3D verze hry a dokonce se nevyskytuje ani v nejnovějším kalendáři Nintenda.

K situaci se vyjádřil Grant Davies ze studia Endgame. Řekl, že když byl 2D port pro DS téměř hotový, trh pro tento starší handheld Nintenda spadl dolů a N3V se tudíž rozhodl od vydání hry odstoupit z tohoto důvodu.

S verzí pro 3DS takový problém co se týče trhu není, ale vydavatelská firma Ignition se prý nachází v takové (finanční) situaci, že není schopná dostát svým závazkům. Jinak 3DS verze hry je už také hotová.

Ale není ještě vše ztraceno. Endgame vlastní autorská práva na hru a nyní, když smlouvy o vydání s původními vydavateli vypršely, mohou záležitost posunout jiným směrem. DS verze už sice nejspíš nevyjde, ale u 3DS verze hry Endgame zvažuje distribuci přes 3DS eShop.

Zdroj

Štítky:

Důvody, proč Resi Revelations vznikl pro 3DS

Capcom uspořádal na výstavě GDC panel, na kterém producent Masachika Kawata hovořil o sérii Resident Evil. Dostalo se samozřejmě i na čerstvý díl Revelations, u něj Kawata uvedl tři důvody, proč se Capcom rozhodl udělat hru pro Nintendo 3DS:

  • grafický výkon se rapidně zvednul oproti předešlé generaci
  • firma chtěla kultivovat nový trh
  • firma chtěla vytvořit nové typy zábavy

Kawata také uvedl, že nyní samozřejmě Capcom chystá Resident Evil 6, ale on doufá, že firma bude nadále pokračovat i v produkování vedlejších titulů mimo hlavní sérii, které budou posunovat značku jinými směry, takže lidé nebudou přesně vědět, co od titulu čekat.

Zdroj, zdroj

Štítky: , , ,

ONM vyhlásil Super Mario Galaxy 2 nejlepší hrou od Nintenda v historii

Britský časopis Official Nintendo Magazine v nejnovějším čísle vyhlásil žebříček Top 100 nejlepších her od Nintenda. Nejvyšší pozici obsadila hra Super Mario Galaxy 2, k níž říká šéfredaktor časopisu Neil Long…

„Pokud máme vybrat jednu hru, která zahrnuje vše co Nintendo jako herní vývojář dělá, pak je to Super Mario Galaxy 2. Je to exploze barev, kreativity, skvělého herního designu a zaslouženě získává první místo v našem seznamu.“

Chtěli byste vědět, jak vypadá dalších 99 míst v pořadí? No, to si asi budete muset koupit tištěné číslo časopisu ONM.

Zdroj

Štítky: ,

Evropa dostane budgetové tituly pro 3DS

Vydavatelská společnost Reef Entertainment se rozhodla přijít s řadou levnějších titulů pro Nintendo 3DS. Prvním takovým bude hra Bulder Dash XL 3D, která bude stát £20 a vyjde v červnu.

„Všimli jsme si zesílení prodejů řady startovních titulů pro 3DS poté, co klesly na určitou cenovou hranici — tyto tituly se opět začaly objevovat v žebříčcích prodejnosti, například Rayman 3D nebo Rabbids 3D. Řekli jsme si, že bychom mohli získat část tohoto prostoru pomocí nových kvalitních her, které nabídnou plnou hodnotu ve smyslu herní délky. Zdá se, že na 3DS se nejvíce prodávají barevné akční vedené zřetelnými postavami. Tím se trh znatelně liší od jednoduchých hlavolamů, což je typ her, jaké si lidé spojují s AppStorem od Applu.“ — Will Curley, generální ředitel Reef Entertainment.

Vedle toho také Ubisoft chystá hry, které budou již v okamžiku uvedení stát £25. Bude se jednat o tituly Fantasy Petz, Funky Barn, Imagine Babies, Imagine Horsez a Monster 4×4.

Zdroj

Štítky: , , , , , ,

Kid Icarus: Uprising — informace o AR kartách

S každou hrou Kid Icarus: Uprising dostane zákazník 6 náhodných AR karet. Napadlo vás, že byste chtěli posbírat všechny? No, to bude asi docela oříšek…

Nintendo plánuje rozdávat karty na akcích a turnajích, případně v časopisech (tak jako vyšla karta v nejnovějším Game Informeru). V této chvíli nemá firma plány na to, že by karty prodávala v nějaké obchodní síti.

Karty, které už jsou na světě, na sobě mají uveden údaj, že se jedná o první sérii karet a princip sériového čísla prý umožňuje 329 karet — myšleno jen v rámci první série. Kód, který karta nese a je scanován do 3DS při jeho použití skrz AR funkci, může obsahovat celkově 14 348 907 kombinací. Uff…

Kartičky odemykají ve hře idoly a srdíčka a pokrývají všechny postavy z hry, všechny zbraně, předměty a schopnosti. Mimochodem, na GDC rozdávalo Nintendo balíčky s náhodně vybranými deseti kartami.

Zdroj

Štítky: , , ,