Novinky

Novinky ze světa Nintenda a videoher.

Evropa dostane budgetové tituly pro 3DS

Vydavatelská společnost Reef Entertainment se rozhodla přijít s řadou levnějších titulů pro Nintendo 3DS. Prvním takovým bude hra Bulder Dash XL 3D, která bude stát £20 a vyjde v červnu.

„Všimli jsme si zesílení prodejů řady startovních titulů pro 3DS poté, co klesly na určitou cenovou hranici — tyto tituly se opět začaly objevovat v žebříčcích prodejnosti, například Rayman 3D nebo Rabbids 3D. Řekli jsme si, že bychom mohli získat část tohoto prostoru pomocí nových kvalitních her, které nabídnou plnou hodnotu ve smyslu herní délky. Zdá se, že na 3DS se nejvíce prodávají barevné akční vedené zřetelnými postavami. Tím se trh znatelně liší od jednoduchých hlavolamů, což je typ her, jaké si lidé spojují s AppStorem od Applu.“ — Will Curley, generální ředitel Reef Entertainment.

Vedle toho také Ubisoft chystá hry, které budou již v okamžiku uvedení stát £25. Bude se jednat o tituly Fantasy Petz, Funky Barn, Imagine Babies, Imagine Horsez a Monster 4×4.

Zdroj

Štítky: , , , , , ,

Kid Icarus: Uprising — informace o AR kartách

S každou hrou Kid Icarus: Uprising dostane zákazník 6 náhodných AR karet. Napadlo vás, že byste chtěli posbírat všechny? No, to bude asi docela oříšek…

Nintendo plánuje rozdávat karty na akcích a turnajích, případně v časopisech (tak jako vyšla karta v nejnovějším Game Informeru). V této chvíli nemá firma plány na to, že by karty prodávala v nějaké obchodní síti.

Karty, které už jsou na světě, na sobě mají uveden údaj, že se jedná o první sérii karet a princip sériového čísla prý umožňuje 329 karet — myšleno jen v rámci první série. Kód, který karta nese a je scanován do 3DS při jeho použití skrz AR funkci, může obsahovat celkově 14 348 907 kombinací. Uff…

Kartičky odemykají ve hře idoly a srdíčka a pokrývají všechny postavy z hry, všechny zbraně, předměty a schopnosti. Mimochodem, na GDC rozdávalo Nintendo balíčky s náhodně vybranými deseti kartami.

Zdroj

Štítky: , , ,

Epic Games: konzole potřebují přijít se špičkovým výkonem, nebo je Apple předežene

„Nemějte strach. My do toho tlačíme výrobce konzolí každý den. To je důvodem, proč jsme udělali demo Samaritan a proč máme skutečně špičkové demo tady v té místnosti. My je do toho skutečně tlačíme, protože když to neudělají, tak je předežene Apple.“ — Mark Rein z Epic Games na GDC 2012

No, řekl bych, že Nintendo jak s Wiičkem tak s DS-kem ukázalo, že špičkový výkon nemusí znamenat nejvyšší prodeje. Skutečně lidé ocení lepší grafiku, než mají dnes na HD konzolích, a budou za to ochotni utratit peníze? Apple je sice velmi úspěšný, ale podobně jako Nintendo i on bojuje trochu jinými zbraněmi — v případě Applu je to sloučení s iTunes a telefonem, resp. formát tabletu, samozřejmě plus síla značky.

Zdroj

Štítky: , ,

Miyamotova slova vývojářům

Zajímá Vás, jaké rady dává Shigeru Miyamoto vývojářům, když dohlíží na jejich projekty? Koichi Hayashida na včerejší přednášce ke hře Super Mario 3D Land na výstavě GDC poskytl několik příkladů toho, co mu Miyamoto kladl na srdce…

„Každý den si připomínej, co se snažíš udělat.“

„Analyzuj nové informace a vytvoř si vlastní perspektivu.“

„Dokonce i jednoduché věci, které každý zvládne, se mohou změnit v obtížné, když dvě zkombinuješ dohromady.“

„Musíme mít na paměti, že chceme umožnit lidem zahrát si to, co chtějí.“

Zdroj

Štítky: , ,

Nintendo na GDC zdůrazňuje konektivitu 3DS

Takovéto plakáty visí na GDC. Takže milé Nintendo, na jednu stranu máte určitě pravdu, že 3DS nabízí ohledně online funkcí víc, než jakákoliv vaše předchozí konzole, na druhou stranu, pokud to myslíte s konektivitou vážně, tak v tom případě chceme aplikace pro Facebook, Twitter, Skype, YouTube, típání a sdílení screenshotů a videí z her a tak dále…

Štítky: , ,

Mario Tennis Open — detaily o kurtech a další

KurtPovrchOdrazRychlost míče
Mario Stadium (antuka)antukaslabýpomalá
Mario Stadium (tvrdý povrch)tvrdýsilnýnormální
Mario Stadium (tráva)trávaslabýpomalá
Mushroom Valleytvrdýsilnýpomalá
Wario Dunespísekslabýpomalá
DK Jungledřevonormálnínormální
Bowser’s Castlekámensilnýrychlá
Pinguin Iceberglednejsilnějšínormální
Peach’s Palacekoberecnormálnínejrychlejší
  • lokální i online multiplayer, obojí pro dvouhru i čtyřhru
  • hra bude podporovat StreetPass, zatím bez detailů jakým způsobem

Zdroj

Štítky: ,

Nepoužité nápady ze Super Mario 3D Land

Včera proběhla na výstavě GDC přednáška, na které režisér Koichi Hayashida hovořil o vývoji hry Super Mario 3D Land. Mimo jiné hovořil o nápadech, které se do hry nedostaly.

Mezi nimi byl obří Mário, z něhož bychom viděli jen nohy. Další myšlenkou byl Mario skejtr, který jezdil na ulitě z Koopy po rozpůlených rourách. Mario mohl být také natažený, s bizarně dlouhými končetinami. Kromě změn Mária uvedl Hayashida také nápady, že uvažovali o nepřátelích švábech, kteří by se zabíjeli (rozmáčkli) zavřením 3DS-ka a také o možnosti nahradit obličej princezny Peach vlastním Miičkem nebo někým, koho máte ve Friend Listu.

Hayashida řekl, že tyto nápady byly seriózně zvažovány, vznikly při prvotních brainstorminzích, nicméně do výroby se nedostaly.

„Připomnělo mi to jednu důležitou věc. Musíme vždy přicházet s nápady, které nejsou mezi tím, co lidé od Mária očekávají. Musíme svými novými nápady lidi rozesmát. Musíme udržet pocit radosti během vývojového procesu.“

Také jsme se dozvěděli, že na tým sice působil stres „zachránit handheld 3DS pomocí Máriovy plošinovky“, ale jinak byl vývoj bezstarostný a zábavný. Hayashida je přesvědčen, že když se lidé baví tím, co dělají, pak ten výsledek je také zábavný.

Zdroj, zdroj

Štítky: ,