Novinky

Novinky ze světa Nintenda a videoher.

Sega vysvětluje, proč Sonic 4 Epizoda 2 nevyjde na WiiWare

„Naším záměrem bylo vydat Epizodu 2 také na Wii. Ale bohužel hry vydávané na WiiWare mají omezení velikosti (40MB). Protože Sonic 4 Epizoda 2 obsahuje cutscény a grafika nejsou před-renderované 2D obrázky — celé je to ve 3D — a tyto věci dohromady způsobily, že hra je příliš velká na to, aby mohla vyjít jako WiiWare titul. Takže, bohužel jsme tentokrát vzdali náš záměr vydat tento díl na platformě Wii.“ — Takashi Iizuka, Team Sonic, Sega

Zdroj

Štítky: ,

Nano Assault — recenze (NintendoLife)

Nano Assault je nádherným výletem do překrásně ztvárněných světů v lidské oběhové soustavě. Nabízí krutou obtížnost a současně skvělý pocit uspokojení a skvělým způsobem se mu daří držet akci různorodou a současně velmi intenzivní. Obtížnost by mohla odradit některé potenciální zákazníky, ale úrovně jsou dobře rozvrženy a lze se to naučit. Kromě drobných problémů se zpomalováním nebo se spawnováním nepřátel přímo za vámi, je Nano Assault jasným doporučením pro fanoušky stříleček a také pro ty, kteří chtějí vidět, co lze na jejich 3DS ukázat.

Známka: 8 bodů z deseti. Celá recenze (v angličtině)

Štítky:

Nintendo má dostatek peněz na… zatraceně dlouho

Na konci tohoto měsíce skončí firmě Nintendo fiskální rok a tak budou vyhlášeny finanční výsledky. A jak již půl roku dopředu víme, poprvé od doby, kdy firma začala dělat videohry, tedy poprvé za posledních 30 let, to bude číslo červené neboli finanční ztráta.

Máte obavy, jestli Nintendo kvůli této ztrátě „zavře krám“? Způsobí finanční situace nějaké problémy? Hrozí snad Nintendu bankrot? Britský časopis Nintendo Gamer zveřejnil, jak si na tom japonský gigant stojí finančně. No, zjednodušeně má v zásobě tolik peněz, že současná finanční ztráta pro něj bude jen takovým polechtáním.

„Z hloubi finančních dat lze zjistit, že Nintendo má 812,8 miliard jenů (přibližně 184 miliard korun) uložených v bance — to je dost na to, aby si mohlo dovolit finanční ztrátu 20 miliard jenů každý rok až do roku 2052. A i kdyby to vyčerpali, pak mají dalších 469 miliard jenů (106 miliard korun) v majetku — budovách, vybavení a investicích. A až vyčerpají tohle — čímž se posouváme až do roku 2075 — tak stále vlastní řadu velice cenných videoherních značek, které by prodávali ještě předtím, než by business úplně opustili.“

Zde je znázorněn finanční nadečet tří hlavních konzolových hráčů za jejich historii na videoherním trhu. Tak pokud Vám nějaký Sony nebo Microsoft fanboy budou tvrdit, jak se kterému výrobci daří, tak mu ukažte tento graf.

Zdroj

Štítky:

Inafune si je jistý, že Wii U je působivá a skutečně zajímavá platforma

Keiji Inafune, tvůrce Mega Mana, sice ještě s Wii U zkušenosti nemá, ale pevně v něj věří…

„Nemohu to příliš komentovat, protože jsem ještě neměl možnost si na to sáhnout, ale kdykoliv Nintendo přijde s něčím novým, je to dobré. Takže jsem si jistý, že to bude působivé. Pokud dostanu příležitost, tak vždy chci zkusit něco vytvořit pro novou platformu. Takže se na takové příležitosti těším. A platí to i pro Wii U, protože to je výzva evoluce a také výzva s pohybovým ovládáním. Skutečně mě to zajímá.“

Zdroj

Štítky:

Retro City Rampage bude stát $15

Retro City Rampage bude jednou z nejdražších her na službě WiiWare, studio Vblank oznámilo, že hra bude stát $15, tedy nejspíše 1500 bodů.

„K dispozici je velmi mnoho přístrojů a mlžete oslovit skutečně obrovský trh; to je u ostatních platforem nepředstavitelné. Bohužel, spolu s tím přichází odvrácená stránka závodu o co nejnižší cenu: problém aplikací za 99 centů. Tento závod je hrozná, hrozná věc. U Retro City Rampage mám velmi silný pocit, že to je hra s hodnotou $15 a tak to bude cena, která bude u hry nastavena; ve skutečnosti tahle hra je větší než Grand Theft Auto: Chinatown Wars a ty se při uvedení prodávaly ze $40. A já jsem se sám sebe zeptal, jestli musím jít s cenou pod dolarů kvůli závodu o co nejnižší cenu. A hodně jsem o tom přemýšlel, ale ne. Ta hra má hodnotu 15 dolarů, to minimálně.“ — Brian Provinciano, Vblank v rozhovoru pro PocketNext

Retro City Rampage vyjde v květnu pro WiiWare, XBLA, PSN a PC.

Zdroj

Štítky: ,

Inazuma Eleven Go Chrono Stone — scany, detaily

  • hlavním hrdinou nové hry je Tenma
  • Fey Rune: chlapec z budoucnosti
  • Wonderbat: android-medvídek
  • Alpha: člen týmu Protocol Omega; je také z budoucnosti, říká, že zbaví svět fotbalu
  • příběh navazuje na závěr předchozího dílu Go, po fotbalovém turnaji Holy Road
  • Tenma se vrátí na školu Raimon Junior High, ale věci jsou jinak: na škole není fotbalový klub a žáci nejsou fotbalisté
  • Shinsuke je v jiném týmu než Tenma
  • Tenma přemýšlí, jestli je v nějakém paralelním světě; v tom se ukáže Alpha
  • Inazuma Caravan je stroj času, umožňuje čas měnit a cestovat jím
  • herní systém Mixi Max: přesuňte schopnosti z jednoho člena týmu na jiného; takto můžete vytvořit úplně nového hráče s kombinovanými schopnostmi, které měli dříve jiní členové
  • tuto změnu vykonává medvídek Wonderbat pomocí své Mixi Max pušky
  • ukazatel vzrušení: Wonderbat změní barvu z modré na růžovou, pokud je vzrušený

Zdroj

Štítky: ,

Koichi Hayashida hovoří o Super Mario 3D Land

Koichi Hayashida měl minulý týden na výstavě GDC přednášku o hře Super Mario 3D Land, o tom jsme již psali. Navíc ale také poskytl rozhovor o této hře a z něj se dozvídáme o hře další věci, například o změně funkčnosti Tanooki obleku…

„Pokud bychom prostě jen zkopírovali stejné použití Tanooki obleku z předchozích her, tak by to umožnilo některé věci, které ve finální hře nejsou možné. Ale my jsme ke hře přistupovali z funkčního hlediska, ne jen vložit tam stejné elementy, které se vyskytly v předchozích hrách.

Tím nechci říct, že jsme to nezkusili! Samozřejmě, že jsme nechali hráče vyzkoušet volné létání, ale brzy jsme zjistili, že to nefunguje moc dobře. V ladícím režimu jsme zkoušeli létat a viděli jsme všechny možné věci, které by bylo zapotřebí změnit, kdyby mělo létání ve hře zůstat. Je to trochu jako u filmu — jakmile se kamera dostane příliš vysoko a zabere víc než jen scénu, tak udíte i druhou stranu jeviště a věci začínají vypadat trochu divně… což by znamenalo, že bychom museli strávit velmi mnoho času při řešení, aby mohl hráč vidět hru z jakéhokoliv úhlu.

Dlouho jsme diskutovali, jestli je nebo není létání nezbytností z hlediska návrhu hry. A to nás například dovedlo k jemné modifikaci, kterou je bílý Tanooki, který učiní Márie nezranitelným; dostanete ho z pomocného bloku a jeho účelem je zjednodušit hru pro lidi, kterým Mário příliš často ve hře umírá. Ale snižuje to obtížnost zajímavým způsobem — namísto toho, abyste mohli volně létat a ignorovat nepřátele i plošinky, tak zde můžete ignorovat nepřátele, protože vám neubližují. To vám dává možnost trénovat plošinky. Máme pocit, že to bylo správné rozhodnutí, protože to zjednodušilo hru správným způsobem a současně umožnilo hráči určitou interakci s úrovní.

To, že s Tanooki oblekem nejde létat, souvisí také s celkovým návrhem hry. Například v Galaxy může Mario létat, ale to bylo spojené s určitým cílem ve hře — létání bylo zapotřebí u sbírání 100 fialových mincí. V Super Mario 3D Land je hlavním cílem každé úrovně dosáhnout stožáru s vlajkou. Musíme vždy přemýšlet o tom, jaký typ hraní funguje dobře s vytyčeným cílem a jak vytvořit zábavný zážitek.“

Pokračování článku 

Štítky: ,

Oznámení Inazuma Eleven Go Chrono Stone pro 3DS

V nejnovějším čísle japonského časopisu CoroCoro oznámil Akihiro Hino, šéf Level-5, novou hru ze série Inazuma Eleven a to Inazuma Eleven Go Chrono Stone. Jak bylo možné očekávat, hra bude určena pro Nintendo 3DS.

Podobně jako u předchozího titulu Inazuma Eleven Go, který vyšel loni, také Go Chrono Stone doprovodí manga komiks, který začne na stránkách CoroCoro vycházet 14. dubna a anime série, která bude vysílána od 18. dubna v japonské televizi.

Zdroj

Štítky: ,