Novinky

Novinky ze světa Nintenda a videoher.

Epic Games: konzole potřebují přijít se špičkovým výkonem, nebo je Apple předežene

„Nemějte strach. My do toho tlačíme výrobce konzolí každý den. To je důvodem, proč jsme udělali demo Samaritan a proč máme skutečně špičkové demo tady v té místnosti. My je do toho skutečně tlačíme, protože když to neudělají, tak je předežene Apple.“ — Mark Rein z Epic Games na GDC 2012

No, řekl bych, že Nintendo jak s Wiičkem tak s DS-kem ukázalo, že špičkový výkon nemusí znamenat nejvyšší prodeje. Skutečně lidé ocení lepší grafiku, než mají dnes na HD konzolích, a budou za to ochotni utratit peníze? Apple je sice velmi úspěšný, ale podobně jako Nintendo i on bojuje trochu jinými zbraněmi — v případě Applu je to sloučení s iTunes a telefonem, resp. formát tabletu, samozřejmě plus síla značky.

Zdroj

Štítky: , ,

Miyamotova slova vývojářům

Zajímá Vás, jaké rady dává Shigeru Miyamoto vývojářům, když dohlíží na jejich projekty? Koichi Hayashida na včerejší přednášce ke hře Super Mario 3D Land na výstavě GDC poskytl několik příkladů toho, co mu Miyamoto kladl na srdce…

„Každý den si připomínej, co se snažíš udělat.“

„Analyzuj nové informace a vytvoř si vlastní perspektivu.“

„Dokonce i jednoduché věci, které každý zvládne, se mohou změnit v obtížné, když dvě zkombinuješ dohromady.“

„Musíme mít na paměti, že chceme umožnit lidem zahrát si to, co chtějí.“

Zdroj

Štítky: , ,

Nintendo na GDC zdůrazňuje konektivitu 3DS

Takovéto plakáty visí na GDC. Takže milé Nintendo, na jednu stranu máte určitě pravdu, že 3DS nabízí ohledně online funkcí víc, než jakákoliv vaše předchozí konzole, na druhou stranu, pokud to myslíte s konektivitou vážně, tak v tom případě chceme aplikace pro Facebook, Twitter, Skype, YouTube, típání a sdílení screenshotů a videí z her a tak dále…

Štítky: , ,

Mario Tennis Open — detaily o kurtech a další

KurtPovrchOdrazRychlost míče
Mario Stadium (antuka)antukaslabýpomalá
Mario Stadium (tvrdý povrch)tvrdýsilnýnormální
Mario Stadium (tráva)trávaslabýpomalá
Mushroom Valleytvrdýsilnýpomalá
Wario Dunespísekslabýpomalá
DK Jungledřevonormálnínormální
Bowser’s Castlekámensilnýrychlá
Pinguin Iceberglednejsilnějšínormální
Peach’s Palacekoberecnormálnínejrychlejší
  • lokální i online multiplayer, obojí pro dvouhru i čtyřhru
  • hra bude podporovat StreetPass, zatím bez detailů jakým způsobem

Zdroj

Štítky: ,

Nepoužité nápady ze Super Mario 3D Land

Včera proběhla na výstavě GDC přednáška, na které režisér Koichi Hayashida hovořil o vývoji hry Super Mario 3D Land. Mimo jiné hovořil o nápadech, které se do hry nedostaly.

Mezi nimi byl obří Mário, z něhož bychom viděli jen nohy. Další myšlenkou byl Mario skejtr, který jezdil na ulitě z Koopy po rozpůlených rourách. Mario mohl být také natažený, s bizarně dlouhými končetinami. Kromě změn Mária uvedl Hayashida také nápady, že uvažovali o nepřátelích švábech, kteří by se zabíjeli (rozmáčkli) zavřením 3DS-ka a také o možnosti nahradit obličej princezny Peach vlastním Miičkem nebo někým, koho máte ve Friend Listu.

Hayashida řekl, že tyto nápady byly seriózně zvažovány, vznikly při prvotních brainstorminzích, nicméně do výroby se nedostaly.

„Připomnělo mi to jednu důležitou věc. Musíme vždy přicházet s nápady, které nejsou mezi tím, co lidé od Mária očekávají. Musíme svými novými nápady lidi rozesmát. Musíme udržet pocit radosti během vývojového procesu.“

Také jsme se dozvěděli, že na tým sice působil stres „zachránit handheld 3DS pomocí Máriovy plošinovky“, ale jinak byl vývoj bezstarostný a zábavný. Hayashida je přesvědčen, že když se lidé baví tím, co dělají, pak ten výsledek je také zábavný.

Zdroj, zdroj

Štítky: ,

Střípky z diskuzí o Wii U na výstavě GDC

Redaktor Stephen Totilo ze serveru Kotaku se podělil o své informace z výstavy GDC a mezi nimi i o Wii U…

„Z diskuzí o Wii U mám smíšené pocity. Finanční analytik mi řekl, že Nintendo to zpackalo. Nebude mít dost času, aby bylo na trhu samo. Vývojář mi řekl, že osud (konzoly) je nejistý. Je to od Nintenda dobrá myšlenka, ale, no… je to Nintendo a všichni říkají, že bude záležet na přístupu Nintenda, aby ta věc uspěla. Tak jako tomu bylo vždy. Je to celé víceméně na nich.“

No, nedělal bych z těchto poznámek vědu. Vůbec bych nebyl překvapený, kdyby tím finančním analytikem byl Michael Pachter, jehož názory na Nintendo jsou veřejně známy. No a rozhovor s jedním jediným vývojářem také nic zásadního ještě neznamená.

Uvidíme, jaké další zprávy se z GDC objeví.

Zdroj

Štítky: