Novinky

Novinky ze světa Nintenda a videoher.

Bomb Monkey — nová hra od Renegade Kid pro eShop

Renegade Kid nedávno vydal (zatím pouze v Americe) plošinovku Mutant Mudds a tak je jasné, že už kutí něco nového. Dnes došlo o oznámení titulu… tedy spíše jen oznámení názvu: hra se bude jmenovat Bomb Monkey a bude opět distribuována na 3DS eShopu. O moc víc toho známo není, ale firma spustila oficiální webovky ke hře, takže třeba se brzy dozvíme více právě tam.

Štítky: ,

Warren Spector odhalí 27. března „epický“ projekt

Výše uvedený obrázek dnes dostala francouzská média — říká, že Warren Spector odhalí 27. března první informace o svém novém „epickém“ projektu. Je prakticky jisté, že se bude jednat o Epic Mickey 2, nás asi nejvíce zajímá, jestli bude pro Wii, pro Wii U nebo pro obě dvě tyto platformy.

Zdroj

Štítky: ,

Shin’en vyvíjí pro Wii U

Mnichovské studio Shin’en poslalo na svůj Twitter účet zprávičku, jestli dokážeme najít na jeho webovkách drobnou změnu, s nápovědou, že je to uvedené v oddílu Welcome. Ale jistě, mezi uvedenými platformami přibylo Wii U.

Rozhodně jsem zvědav, co se od těchto pánů na nové konzoli Nintenda objeví.

Zdroj

Štítky:

Hideki Konno v rozhovoru o Mario Kart 7

Hideki Konno, producent série Mario Kart, poskytl rozhovor pro IGN.com. Pojďme se podívat, co zajímavého se v něm objevilo, např. jak byla tvořena nabídka postav pro nejnovější díl Mario Kart 7…

„Většinou, když potřebuji rozhodnout, které postavičky použít, tak se o tom bavím s ostatními členy týmu. Každý má nějakou oblíbenou postavu, takže je docela obtížné dosáhnout shody, ale jako režisér hry si vyslechnu všechny názory a pak udělám finální rozhodnutí. V předchozích hrách ze série Mario Kart byly velké postavy divokými typy, například Bowser nebo Donkey Kong, takže tentokrát jsme chtěli mít nějaké velké postavy, které budou hezčí a tak jsme dospěli k Včelí královně a housence Wigglerovi. Wiggler byl už kandidátem pro Mario Kart Wii, nicméně tentokrát se podařilo ho mít na finálním seznamu. Co se týká množství hratelných postav, které jsou k dispozici, tak jsme vzali do úvahy, že závodit proti sobě může maximálně osm hráčů a také se jedná o hru pro handheld, takže si myslím, že počet postav je dostatečný. Hráči si také mohou upravovat svá vozidla, takže se domnívám, že rozmanitost je celkově větší než dříve.“

Konno hovoří o tom, co je přivedlo ke kustomizaci motokár…

„Věřím, že Mario Kart je zábavný pro širokou skupinu hráčů, včetně nováčků i veteránů. Proto jsme potřebovali přijít se strukturou, která bude zábavná a současně jednoduchá. Takže jsme skončili u systému, v němž si hráč vybírá rám vozidla, kola a kluzák. Tím, že jsme umožnili, aby si hráč vybral kombinaci, která co nejvíce vyhovuje jeho stylu, jsme udělali hru o něco strategičtější. Může být také zábavné vybírat si části podle nějakého módního způsobu, tak jak si vybíráte oblečení, které nosíte. Myslím, že kustomizace v Mario Kart obohatila multiplayerový zážitek. Jestli bude tento prvek ještě prohlouben v budoucích hrách Mario Kart, to je otázka, na kterou nyní nedokážu odpovědět.“

Pokračování článku 

Štítky: , , ,

Kid Icarus: Uprising dostal první recenzi

V Anglii vyšlo nové číslo časopisu Official Nintendo Magazine a to obsahuje vůbec první recenzi na hru Kid Icarus: Uprising. Fanoušci by měli být potěšeni tím, že hra byla velmi dobře přijata.

ONM dalo novému titulu známku 91%. Zatím neznáme mnoho detailů z recenze, ale závěrečný citát z recenze stojí za zveřejnění:

„Andílek od Nintenda se podařil. Je to hardcore hra plná obsahu.“

Zdroj

Štítky: ,

Nintendo si licencovalo Autodesk Gameware pro Wii U

Nintendo uzavřelo licenci se společností Autodesk na technologii Gameware pro použití v konzoli Wii U. Licence je uzavřena tak, že Nintendo bude tuto technologii moci poskytovat vývojářům vytvářejícím hry pro Wii U (přestože to v tiskové zprávě není zmíněno, lze předpokládat, že nikoliv zadarmo, vývojáři budou muset za technologii stále zaplatit, ale nejspíš nebudou muset kvůli tomu jednat ještě separátně s Autodeskem, zařídí to za ně přímo Nintendo).

Licence je uzavřena na tři produkty z rodiny Gameware, a to Autodesk Scaleform, což je technologie pro vytváření uživatelského rozhraní, technologii Autodesk Kynapse, která slouží pro řešení umělé inteligence a Autodesk HumanIK, to je technologie pro interaktivní animace postav.

Tyto technologie Autodesku jsou široce používány při vývoji her, firma se chlubí tím, že více než 1000 titulů v sobě obsahuje Gameware, mimo jiné Batman Arkham City, Witcher 2, Mass Effect 2, Dragon Age 2 a řada dalších.

Zdroj

Štítky:

3DS prodalo v Americe 4,5 milionu kusů

Americké Nintendo se pochlubilo, že nový handheld Nintendo 3DS, který brzy oslaví své první narozeniny, prodal v Americe již 4,5 milionu kusů a také vydal k tomuto úspěchu infografiku.

Štítky:

Nicalis chystá Ikachan pro DSiWare a pracuje na projektu pro 3DS a Wii U

Ikachan je hra, na které autor Cave Story pracuje od dokončení tohoto titulu. Jenže mezitím se objevil projekt Cave Story 3D a o Ikachanovi nebylo dlouho slyšet… Nyní jsme ujištěni, že na hře se nadále pracuje a měla by se objevit na DSiWare… doufejme že brzy.

Kromě toho Nicalis chystá NightSky pro 3DS, poté ještě nějaké „malé překvapení“ pro 3DS a také hru, která bude pro 3DS i pro Wii U.

Zdroj

Štítky: , ,