Novinky

Novinky ze světa Nintenda a videoher.

Sonic Mania vyjde pro Switch bez zpoždění a za stejnou cenu

Hra Sonic Mania je ohlášena na letošní rok a to i na platformu Nintendo Switch. Hra zatím nemá datum vydání, nicméně byla vystavována na výstavě PAX o uplynulém víkendu.

Aaron Webber z firmy SEGA na výstavě uvedl, že Sonic Mania pro Switch vyjde ve stejném termínu jako pro ostatní platformy a také bude stát stejně jako pro ostatní platformy.

Štítky: ,

Hry pro Switch mohou mít digitální manuály, herní vývojáři je ale musí sami vyvolat

Hrám na Switchi chybí jedna věc, která byla běžná u Wii U — tam hry obsahovaly digitální manuály, které šlo otevřít z domovské obrazovky konzole. Obdobná situace je na 3DS. Oba dva systémy přitom začaly s tradičními manuály v podobě papírové brožurky, později ale skrz softwarovou aktualizaci přešly na digitální manuály.

V home menu Switche žádná taková možnost není. A hry nemají manuál žádný. Dokonce ani Zelda: Breath of the Wild nebo 1-2-Switch nemají manuály.

David D’Angelo ze studia Yacht Club Games situaci okomentoval pro Famitsu. Uvedl, že Nintendo vývojářům nabízí, aby hry digitální manuály obsahovaly — nicméně uživatelské rozhraní systému neobsahuje žádnou podporu pro otevření manuálu. Výrobci her tak musí přímo do hry zabudovat tlačítko, kterým manuál otevřou.

Zdroj

Štítky:

Switch celosvětově prodal 1,5 milionu kusů

Agentura SuperData zveřejnila analýzu prodeje konzole Nintendo Switch. Podle ní nový přístroj prodal celosvětově 1,5 milionu kusů. Nintendo by tam mělo být schopné splnit cíl, který si vytyčilo — prodat 2 miliony Switchů v současném fiskálním roce, který končí 31. března.

Není překvapením, že nejúspěšnější hrou pro Switch je The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Tu si pořídilo 89 procent majitelů Switche, její prodeje tedy dosáhly 1,34 milionu kusů.

Zdroj

Štítky:

Známky z recenzí ve Famitsu 14. 3. 2017

Let It Die – Uncle Prime Edition (PS4) – 9/9/9/9
Monster Hunter XX (3DS) – 9/9/9/8
Deus Ex: Mankind Divided (PS4/XBO) – 8/9/9/9
Snipperclips (NSW) – 8/8/9/8
Farming Simulator 17 (PS4) – 7/8/8/9
WRC 6 (PS4) – 8/7/7/9
Side Kicks! (PSV) – 8/8/8/7
Hatsuyuki Sakura (PSV) – 7/8/8/7
1000m Zombie Escape (3DS) – 7/8/7/7
Koneko no Ie 2 (3DS) – 7/8/7/6
Unearthing Mars (PS4) – 6/7/7/8

Zdroj

Štítky: , ,

Zelda: Breath of the Wild umí dynamicky měnit rozlišení

Britský Eurogamer vydal novou technickou analýzu hry The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Ta totiž obsahuje zajímavou techniku, která pomáhá udržet stabilní snímkovou frekvenci.

V okamžicích, kdy nová Zelda využívá výkon přístroje na maximum a hrozilo by, že snímková frekvence nebude stabilní, hra automaticky sníží rozlišení. To je sníženo na 90 procent horizontálně i vertikálně. Konkrétně, pokud hra běží v docku, pak používá rozlišení 1600×900, to může být ovšem tímto způsobem sníženo na 1440×810. V handheld režimu pak může být rozlišení sníženo z 1280×720 na 1152×648.

Uveďme, že se jedná o funkcionalitu, která probíhá na pozadí, hráč ji nemá možnost nijak ovlivnit a nejspíš si jí ani nevšimne — když hra využívá výkon na maximum, většinou se ve hře děje něco intenzivního a hráč se soustředí na hratelnost a ne na drobnou změnu rozlišení. Když se potřeba výkonu vrátí k normálu, hra opět vrátí vyšší rozlišení.

Zdroj

Štítky: ,

Vývoj Switch verze LEGO Worlds začal teprve v lednu

Hra LEGO Worlds je sice oficiálně vyvíjena pro Switch, nicméně minulý víkend na americké výstavě PAX byly vystavovány všechny verze hry pro ostatní platformy, ale Switch chyběl. Podle Chrise Rosea, producenta hry, je důvodem pozdní začátek vývoje.

Rozhodnutí udělat Switch verzi hry totiž padlo až v lednu. Vedení firmy se podívalo na vývoj Switch verze hry LEGO City: Undercover a protože ten šel dobře a vývojáři i testeři byli pozitivně naladěni, firma se rozhodla udělat Switch verzi LEGO Worlds. A samotný vývoj začal teprve před třemi týdny, v půlce února. Vydavatel je nicméně nadšen z toho, že bude moct nabídnout i přenosnou verzi hry.

Zdroj

Štítky: ,

Nintendo se vyjádřilo k problémům se Switchem

Je známo, že Switch čelí dvěma problémům. Silná kritika se snesla na levý ovladač Joy-Con, který má problém s dosahem Bluetooth signálu, další uživatelé řeší poškrábání displeje při vkládání Switche do docku.

Časopis TIME se obrátil s těmito problémy na americké Nintendo, které k nim uvedlo:

„V Nintendu nám záleží na kvalitě našich produktů a je naším cílem, aby zákazníci získali pozitivní prožitek. Je běžné, že při uvedení nové inovativní technologie, že zákazníci přicházejí s otázkami a Switch není výjimkou. Nečelíme zásadním technickým problémům a všechny záležitosti promptně řešíme, včetně problému s konektivitou levého Joy-Conu. Pro co nejlepší podporu zákazníků pravidelně aktualizujeme naše webové stránky pro zákaznickou podporu a v reálném čase odpovídáme na otázky, které dostáváme. Je naším cílem, aby se zákazníci používáním Nintendo Switche bavili a pokud tomu tak není, pak je nabádáme, aby kontaktovali naše oddělení zákaznické podpory.“

Zdroj

Štítky:

Super Bomberman R zažil druhý nejlepší start série za posledních 20 let

Podle prodejních čísel by se mohlo zdát, že hra Super Bomberman R příliš neuspěla, hra prodala jen 39 tisíc kusů. Nicméně ve skutečnosti je tomu přesně naopak. Jedná se o druhý nejúspěšnější start této série za posledních 20 let, tedy pouze jeden jediný díl v celé historii zažil úspěšnější launch, a to Bomberman World pro PlayStation 1 v roce 1998.

Super Bomberman R se stal nejlépe prodávanou 3rd party hrou na launchi Switche.

Pokračování článku 

Štítky: ,

Switch v Japonsku prodal 95 procent zásob

V Japonsku Switch o launchi prodal 330 tisíc kusů. Nyní agentura Dengeki vydala upřesnění, že toto množství odpovídá 95 procentům zásob, které Nintendo poslalo do obchodů. Vzhledem k tomu je nyní, týden po launchi, Switch prakticky v celém Japonsku vyprodaný a zájemci o přístroj si musejí počkat. To se také odrazí na jeho prodejních číslech v následujících týdnech: když něco není v obchodech, nemůže to ani dosahovat vysokých prodejů.

Dengeki také informuje, že hru The Legend of Zelda: Breath of the Wild si koupilo 60,8 zákaźníků kupujících si Switch. Jedná se o vyšší „attach rate“, než jaký měla Zelda: Twilight Princess při uvedení Wii, ta dosáhla 35,9 procent.

Zdroj

Štítky: , ,