Novinky

Novinky ze světa Nintenda a videoher.

Záplata Zeldy: Breath of the Wild řeší boj s bossem a nekonečné šípy

Nintendo včera vydalo záplatu pro hru The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Firma nicméně neupřesnila, jaké chyby záplata řeší — ovšem fanoušci už na to začínají přicházet.

Fanoušek Michael V ze server GameXplain čelil chybě při souboji s bossem Master Kohga — Kogha zmizela a on nemohl dokončit quest a získat Divine Beast Vah Naboris. Po aplikaci záplaty již vše fungovalo v pořádku.

Další chyba se týkala amiiba vlčiho Linka, ten se občas objevil ve hře s plnými srdíčky namísto pouhých tří, i když hráč nehrál Cave of Trials v Zeldě: Twilight Princess HD. Tato chyba je zřejmě také opravena.

No a třetí chyba, kterou záplata řeší, je situace, kdy hráč mohl získat nekonečné šípy. To se již nyní nemůže stát. Zde se nicméně můžete podívat, jak chyba vypadala:

Zdroj

Štítky: ,

Nové odměny v evropském My Nintendo klubu

Slevy

  • 20% sleva na Pikmin 3 – 50 zlatých mincí
  • 20% sleva na Nintendo Selects: Yoshi’s New Island – 40 zlatých mincí

3DS téma

  • Yoshi’s Springtime Siesta – 20 zlatých mincí

Wii U DLC

  • Pikmin 3: Battle Enemies! Stages 7-10 – 20 zlatých mincí
  • Pikmin 3: All-New Mission Stages 12-15 (x2) – 50 zlatých mincí
  • Pikmin 3: Collect Treasure! Stages 7-10 – 20 zlatých mincí

Odměny jsou platné do 1. července.

Zdroj

Štítky: , , , ,

LEGO City Undercover má výrazně rychlejší loading v digitální verzi

To, že se data nahrávají rychleji z interní paměti Switche než z herních cartridgí, si hráči všimli již u Zeldy: Breath of the Wild. Nicméně u čerstvě vydané hry LEGO City Undercover je tento rozdíl vskutku velký, digitální verze nahrává data o třetinu rychleji než krabičková. Fanoušek pod přzdívkou sylocheed připravil srovnání obou variant a také původní verze pro Wii U, server Nintendo World Report pak porovnání s verzí pro PS4.

The full charts:

Comparing LCU on Internal Storage with delta in seconds

Game AreaLCU: Switch Internal NANDLCU: NWR SwitchLCU: NWR Wii U
Intro sequence load time34s51s (+17s)1:04s (+30s)
Loading police station first time17s21s (+4s)26s (+9s)
Elevator up load time4s6s (+2s)15s (+11s)
Loading game world after briefing35s51s (+16s)1:08s (+33s)

Comparing LCU on Wii-U with loading time improvement in percent

Game AreaLCU: NWR Wii ULCU: NWR SwitchLCU: Switch Internal NAND
Intro sequence load time1:04s51s (20% faster)34s (47% faster)
Loading police station first time26s21s (19% faster)17s (35% faster)
Elevator up load time15s6s (60% faster)4s (73% faster)
Loading game world after briefing1:08s51s (25% faster)35s (49% faster)

Comparing LCU on Switch from NWR/Streetpass Germany Footage with Internal Storage and loading time improvement in percent

Game AreaLCU: NWR SwitchLCU: Switch Internal NAND
Intro sequence load time51s34s (33% faster)
Loading police station first time21s17s (19% faster)
Elevator up load time6s4s (33% faster)
Loading game world after briefing51s35s (31% faster)

Zdroj

Štítky: ,

Cup of Tea Productions nejspíš spolupracuje na Xenoblade Chronicles 2

Americká dabérka Wendee Lee sdílela novinky o hře Xenoblade Chronicles 2 na sociálních sítích. To je zajímavé z toho hlediska, že Lee pracuje pro dabingovou agenturu Cup of Tea Productions, která dělala dabing pro Xenoblade Chronicles X.

Fanoušci přemýšlí, jaký dabing tedy Xenoblade Chronicles 2 dostane. Připomeňme, že první díl dostal britský dabing, jelikož hra původně ani neměla vyjít v Americe. Je tedy jasné, že dvojku bude buď dabovat britská firma, která dělal jedničku, nebo americká firma, která dělala X. Dozvíme se to časem.

Zdroj

Štítky: , ,

Šéf Xboxu znova chválí Switch

„Myslím si, že Nintendo udělalo skvělé rozhodnutí ohledně mobility. Vlastně říkají, že Switch je konzole, kterou si můžete brát s sebou. To je velmi zajímavý nápad. Nintendo vždy dělá skvělé věci. Přidali druhou obrazovku na Wii U, velmi uspěli s Wii, kterým definovali pohybové hraní. Mám rád tyto inovace.

Pro nás je důležité zaměřit se na inovace, které k nám přitáhnou třetí strany. Myslím, že Nintendo má skvělý úspěch na svých platformách se svými hrami a pak některé třetí strany na platformu přijdou později, když vidí, jak Nintendo vytváří odlišné věci než ostatní. A tím bych mu chtěl vzdát hold. Myslím, že Nintendo je skvělou součástí videoherního průmyslu.“ — Phil Spencer v rozhovoru pro Gamasutru

Zdroj

Štítky:

Na japonském eShopu vyšla hra Kamiko

Po skončení Nintendo Directu vyšla na japonském Switch eShopu hra Kamiko. Co je zajímavé, že hra obsahuje i angličtinu. Takže pokud si ji chcete zahrát, stačí mít na svém Switchi účet s domovskou zemí Japonsko a můžete si ji zakoupit a hrát.

Zdroj

Štítky: