Rumors

Neověřené spekulace, aneb jedna paní povídala…

Rumor — údajná cena fyzických médií pro třetí strany

Server Miketendo64.com zveřejnil, kolik údajně musejí třetí strany platit Nintendu za fyzická média při distribuci svých her pro platformy Wii, 3DS, Wii U a Switch. Minimální objednaná množství jsou platná vždy pro region (pokud je uvedené minimum 3000 kusů, nelze to rozdělit na 1500 pro Evropu a 1500 pro Ameriku).

Wii

Cena jednovrstvých disků:

  • velkoobchodní cena hry od $0 do $23.99 – licenční cena – za jeden disk: $5.50
  • velkoobchodní cena hry od $24.00 do $39.99 – licenční cena – za jeden disk: $7.50
  • velkoobchodní cena hry $40.00 nebo více – licenční cena – za jeden disk: $9.00

Cena svouvrstvých disků:

  • velkoobchodní cena hry od $0 do $23.99 – licenční cena – za jeden disk: $6.00
  • velkoobchodní cena hry od $24.00 do $39.99 – licenční cena – za jeden disk: $8.00
  • velkoobchodní cena hry $40.00 nebo více – licenční cena – za jeden disk: $9.50

Minimální množství:

  • počáteční minimální množství: 3000 (celkové množství musí být dělitelné 600)
  • minimum dodatkové výroby: 1200 (celkové množství musí být dělitelné 600)

3DS

  • konfigurace: 128MB + 128KB Flash ROM – licenční cena: $7.10
  • konfigurace: 128MB + 512KB Flash ROM – licenční cena: $7.60
  • konfigurace: 256MB + 128KB Flash ROM – licenční cena: $8.10
  • konfigurace: 256MB + 512KB Flash ROM – licenční cena: $8.60
  • konfigurace: 512MB + 128KB Flash ROM – licenční cena: $9.10
  • konfigurace: 512MB + 512KB Flash ROM – licenční cena: $9.60
  • konfigurace: 1GB + 128KB Flash ROM – licenční cena: $10.10
  • konfigurace: 1GB + 512KB Flash ROM – licenční cena: $10.60
  • konfigurace: 2GB + 128KB Flash ROM – licenční cena: $11.10
  • konfigurace: 2GB + 512KB Flash ROM – licenční cena: $11.60
  • konfigurace: 4GB + 128KB Flash ROM – licenční cena: $13.10
  • konfigurace: 4GB + 512KB Flash ROM – licenční cena: $13.60

Objednávkové množství: 1200 paměťových karet v krabici.

Úplný produkt: o $0.90 více než je cena za paměťovou kartu; úplný produkt zahrnuje paměťovou kartu, plastovou krabičku, přebal, instrukční manuál, záruční kartu a plakát. Jedna krabice pojme 48 úplných produktů.

Minimální množství:

  • počáteční minimální množství: 6000 kusů (platí pro karty i pro úplné produkty)
  • minimum dodatkové výroby: 1200 kusů (platí pro karty i pro úplné produkty)

Wii U

Cena jednovrstvých disků:

  • certifikovaná velkoobchodní cena hry od $0 do $23.99 – licenční cena – za jeden disk: $6.50
  • certifikovaná velkoobchodní cena hry od $24.00 do $31.99 – licenční cena – za jeden disk: $7.00
  • certifikovaná velkoobchodní cena hry od $32.00 do $39.99 – licenční cena – za jeden disk: $8.00
  • certifikovaná velkoobchodní cena hry $40.00 nebo více – licenční cena – za jeden disk: $9.00

Minimální množství:

  • počáteční minimální množství: 6000 (celkové množství musí být dělitelné 600)
  • minimum dodatkové výroby: 1200 (celkové množství musí být dělitelné 600)

amiibo

  • pošlete do Nintenda návrh, funkci a marketingovou strategii a také to, kdo bude amiibo vyrábět
  • minimální objednávka 100 000 NFC čipů ($0.30 za jeden)

Switch

Bohužel cena cartridgí není uvedena pro různé velikosti pamětí, lze tedy předpokládat, že toto je cena pro nejtypičtější velikost.

  • Cena: $8 (zahrnuje paměťovou kartu i krabičku)
  • Minimální množství: 6000 kusů

Zdroj

Rumor — Mario + Rabbids Kingdom Battle vjyde v srpnu nebo září

O jedné hře pro Switch stále kolují jen spekulace, ale dosavad nebyla oficiálně oznámena. Server Kotaku nyní přichází s novým článkem o tomto projektu.

Podle Kotaku hra Mario + Rabbids Kingdom Battle vyjde pro Switch letos v srpnu nebo v září. Hru vyvíjí Ubisoft a používá engine Snowdrop této firmy.

Podle článku bude hra Mario + Rabbids Kingdom Battle obsahovat tahové souboje, lokální kooperaci pro dva hráče a „praštěný druh humoru.“ Hratelné postavy zahrnují Mária, Luigiho, Yoshiho, Peach a čtyři králíky oblečené do kostýmů právě těchto postav Nintenda. Kotaku píše, že viděli jeden artwork, na němž Mario a spol. mají pušky, které střílí laserové paprsky.

Zdroj

Štítky: ,

Rumor — příští týden by mohl být Nintendo Direct

Zatím není nic oficiálně potvrzeného, takže berte tuto zprávičku jako čistou spekulaci. Nicméně, fanoušci Nintenda si všimli, že vždy přibližně týden před novým Nintendo Directem se na japonském webu Nintenda v kódu stránky objeví nová pozice pro příslušný Direct. A totéž se stalo dnes ráno.

Počítejme s tím, že se nemusí jednat o Direct, který se bude týkat všech regionů. Japonské Nintendo již v minulosti vysílalo několik Directů určených jen pro tamní publikum.

Zdroj

Štítky:

Rumor: na E3 bude oznámen Final Fantasy VII Remake pro Switch

Výstava E3 se blíží a tak nastává čas, aby se začaly objevovat spekulace, co bude právě na této akci oznámeno. Fanoušek vystupující pod přezdívkou Dystify uvedl, že na E3 bude oznámena Switch verze chystaného remaku hry Final Fantasy VII (ten byl zatím oznámen jen pro PS4). Dystify je docela známý uživatel, což spekulaci dává jistou důvěryhodnost.

Jestli se tato spekulace potvrdí si budeme muset počkat do 13. června.

Zdroj

Štítky: ,

Rumor — proč jsou hry pro Switch dražší

Bohužel, skutečností je, že Switch verze hry Rime bude stát o 10 Euro více, než tatáž hra na konkurenčních platformách. Toto je přímé srovnání, nicméně možná si uvědomíte, že není jediné. Také ostatní hry, které jsou v současnosti k dispozici pro Nintendo Switch, jsou dražší než kolik jsou hráči zvyklí platit na konkurenčních platformách.

Co se to děje? Proč tomu tak je? Britský Eurogamer přišel s článkem, v kterém tvrdí, že se jedná o prosté výrobní náklady, jelikož kartridže, na kterých se hry pro Switch distribuují, vyjdou výrazně dráž než lisování BluRay disků.

Do ceny se zde také může promítnout velikost hry. Cartridge pro Switch obsahují paměť od jednoho do 32 gigabajtů, po mocninách dvojky. Čím větší paměť, tím dražší cartridge, i když cenu také ovlivňuje množství cartridgí, které si vydavatel objedná.

Zákazník se může ještě ptát, proč tedy vyšší částky stojí také digitální verze hry na eShopu, když zde se náklady na cartridge neobjevují. Bohužel zde se jedná o tradiční politiku výrobců konzolí, kteří si to nechtějí rozházet s kamennými prodejnami, jelikož prodeje tradičních krabičkových her i v dnešní době tvoří více jak 90 procent celkových prodejů. Aby kamenné prodejny nemohly argumentovat, že jim digitální prodeje ubírají zákazníky, tak stejné hry v eShopu stojí stejně, jako je doporučená cena pro krabičkové verze.

Zdroj

Štítky: ,

Rumor — poklesy snímkování na Switchi způsobuje Wi-Fi, chystá se oprava

Hra The Legend of Zelda: Breath of the Wild je zásadní titul, který by měl mít každý majitel Switche. Jestli existuje nějaká věc, která se dá hře vytknout, pak jsou to poklesy snímkovací frekvence, které jsou dokonce v některých místech výraznější, než jak je tomu na starší konzoli Wii U.

Zelda ale není jedinou hrou, která tímto problémem trpí. Také FAST RMX nebo I am Setsuna čelí poklesům snímkovací frekvence.

Server Nintendo Life zveřejnil článek, v kterém uvádí, že Nintendo zná příčinu tohoto problému, údajně za to může připojení Switche k Wi-Fi, které způsobuje dodatečnou zátěž pro hlavní procesor systému.

Řešením by tak mohlo být vypnout si při hraní těchto her Wi-Fi. Článek nicméně uvádí, že problém bude brzy vyřešen obecně, jelikož Nintendo chystá systémový update, který právě daný problém ošetří a k poklesům již nebude docházet.

Zdroj

Štítky: , , , ,

Rumor — detaily o Switchi z vývojářských souborů

Dnes se na serveru Reddit objevily spekulace ohledně zatím neznámých detailů konzole Switch. Detaily údajně pocházejí ze souborů, které jsou k dispozici vývojářům. Vezměte na vědomí, že se jedná o spekulace a tudíž nemusí být pravdivé.

  • technický název HD vibrací je Linear resonant actuator
  • v handheldovém režimu má Switch zamykací obrazovku, tak jako smartphony
  • Switch obsahuje Quick Menu, které se vyvolá jednosekundovým podržením tlačítka HOME. Quick menu obsahuje rychlá nastavení některých vlastností; na rozdíl od 3DS ovšem toto Quick Menu neuspí běžící hru
  • softwarová klávesnice nabídne prediktivní text, jak je to známé z chytrých telefonů
  • Systémové nastavení obsahuje následující nastavení:
    • přepínač režimu v letadle
    • zapnutí/vypnutí Bluetooth
    • správa Wi-Fi
    • správa NFC
    • nastavení jasu displeje
    • zámek obrazovky
    • uživatelské nastavení
    • tvorba Mii
    • témata
    • nastavení ovladačů
    • aktualizace firmware
  • Mii postavičky budou obsahovat nové možnosti pro vlasy, obočí, vousy, oči, brýle, ústa a kůži
  • Mii postavičky již neobsahují informace o tvůrci a datum narození
  • kdokoliv může Mii postavičky editovat
  • systém obsahuje podporu pro Season Passy pro vývojáře třetích stran
  • finální verze obsahuje SoC čip na platformě Maxwell
  • Nintendo v současnosti nemá žádné plány ohledně vývoje webového prohlížeče pro Switch
  • na vývojářské úrovni nicméně Switch umí stahovat z webu, vývojáři to mohou využít ve svých hrách
  • na jeden Switch lze registrovat maximálně 8 uživatelů
  • friend pozvánky a také game pozvánky lze posílat z konzole
  • Nintendo účet lze připojit na více Switchů najednou, ale save data nejsou synchronizována mezi zařízeními
  • vývojářský kit existuje ve dvou provedeních: SDEV má navíc několik portů, ale neobsahuje baterii; EDEV vypadá přesně jako prodávaný Switch, nicméně má černou barvu
  • herní karty mohou existovat ve velikostech 1, 2, 4, 8, 16 a 32 GB


Štítky:

Rumor — Zelda: Breath of the Wild běží v 900p

Jeden ze zástupců Nintenda na právě běžících předváděčkách pro média prý uvedl, že hra The Legend of Zelda: Breath of the Wild běží v rozlišení 900p. Jedná se samozřejmě o rozlišení při přístroji v docku; v přenosné formě má hra běžet v nativních 720p.

Nejedná se nicméně o oficiální informaci, takže jí ponecháme status rumoru.

Zdroj

Štítky: ,