Koizumi hovoří o hře Super Mario Odyssey

V nejnovějším čísle časopisu GameMaster vyšel rozhovor s režisérem Yoshiaki Koizumim a tématem samozřejmě byla hra Super Mario Odyssey. Koizumi popisoval, jak si hra přenesla DNA z předchozích 3D Máriovek…

„Byl jsem zapojen do vývoje prakticky všech 3D Máriů již od 64. A když navrhujete a vyvíjíte tyto hry, tak neustále objevujete, co čicí 3D Máriovku tím, čím ta hra je, takže řekl bych, že takto jsou ty hry propojeny. Super Mario Odyssey si nese DNA všech předchozích 3D Máriovek.“

O motivu cestování…

„Jedním z hlavních motivů této hry je cestování. Cestujete na nějaké místo poprvé a potkáte tam lidi a jiné obyvatele, kteří mají vlastnosti, jaké jste ještě nikdy neviděli, takže je to překvapení. Vytváření nových postav a nových nepřátel je skutečně důležitou součástí celkového herního návrhu.

Když je Mario v New Donk City, tak je mnohem menší než ostatní lidé, kteří zde žijí, protože to je něco, co jsem sám zažil ve svém životě, když cestuji. Víte, i rozdíl v tom, jak jsou lidé vysocí, způsobuje pocit — ano, jsem někde v cizí zemi.“

O využití Joy-Conů…

„Jedna z prvních věcí, které jsme vývojářskému týmu, byly Joy-Cony. A tehdy jsem jim řekl, aby využili Joy-Cony při návrhu hry, tedy to, že je můžete držet každý zvlášť a také HD vibrace. Požádal jsem je, aby využili veškerou funkcionalitu, kterou Joy-Cony nabízejí.“

Zdroj

Štítky: ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *