Sakamoto vysvětluje, proč Metroid: Samus Returns nevyšel pro Switch

Server Game Rant vydal rozhovor s Yoshio Sakamotem a ten vysvětluje, proč hra Metroid: Samus Returns vyšla pro 3DS a ne pro nový Switch…

„Jedna z věcí, kterou jsme chtěli tentokrát využít, byla 3D vizualizace a využití dvou obrazovek. Už od vydání Nintenda DS jsem chtěl udělat Metroid, v kterém by mapa byla neustále zobrazena na druhé obrazovce a mohli jste ovládat uživatelské rozhraní dotykovým displejem. 3DS umožnilo navíc využít 3D vizualizaci a také nabízí výkonnější hardware pro lepší zážitek — a to byly důvody, proč 3DS bylo správnou volbou.“

Sakamoto také odpovídal na otázku, proč se vývojáři rozhodli pro remake Metroidu II a ne původního Metroidu nebo Super Metroidu…

„Metroid II vyšel před více jak 20 lety a jedná se o první setkání Samus s baby Metroidem. Tato událost je zásadním prvkem v příběhu celé série a už nějakou dobu jsem chtěl znova vyprávět tento příběh, nabídnout ho novému publiku skrz remake.“

A jestli by měl zájem o film nebo animovaný seriál…

„Co se týká rozšíření značky Metroid do jiných médií, než jen videoher, pak mám pocit, že pozice, kterou nyní zastávám, ze mě nečiní tu správnou osobu, která by měla příběh vyprávět.“

Zdroj

Štítky: ,

2× okomentováno Sakamoto vysvětluje, proč Metroid: Samus Returns nevyšel pro Switch

  1. Lorule_ napsal:

    Ta hra nema chybu. Nizsie rozlisenie oproti switchu vobec nevadi a mat mapu v metroidvanii vzdy po ruke je na nezaplatenie. Vizualne to je na 3ds uplne nadherne, prva hra ktoru hram cely cas v 3d. Dotykova plocha neni az tak dolezita, ale daju sa tam umiestnovat znacky, co je dalsie velke plus. Nakoniec musim vyzdvihnut nastavenie obtiaznosti, ktora je vysoka, ale iba do momentku, ked clovek pride na konkretne sposoby boja s jednotlivymi nepratelmi. Potom sa s nimi da krasne pohravat, hlavne metroidmi :o)

  2. seth123 napsal:

    PR žvásty nic víc. 3DS má větší základnu

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *