Zelda: Breath of the Wild umí dynamicky měnit rozlišení

Britský Eurogamer vydal novou technickou analýzu hry The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Ta totiž obsahuje zajímavou techniku, která pomáhá udržet stabilní snímkovou frekvenci.

V okamžicích, kdy nová Zelda využívá výkon přístroje na maximum a hrozilo by, že snímková frekvence nebude stabilní, hra automaticky sníží rozlišení. To je sníženo na 90 procent horizontálně i vertikálně. Konkrétně, pokud hra běží v docku, pak používá rozlišení 1600×900, to může být ovšem tímto způsobem sníženo na 1440×810. V handheld režimu pak může být rozlišení sníženo z 1280×720 na 1152×648.

Uveďme, že se jedná o funkcionalitu, která probíhá na pozadí, hráč ji nemá možnost nijak ovlivnit a nejspíš si jí ani nevšimne — když hra využívá výkon na maximum, většinou se ve hře děje něco intenzivního a hráč se soustředí na hratelnost a ne na drobnou změnu rozlišení. Když se potřeba výkonu vrátí k normálu, hra opět vrátí vyšší rozlišení.

Zdroj

Štítky: ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *