Hideki Kamiya vysvětluje, proč nepracuje na pokračováních

Bayonetta

Hideki Kamiya má zajímavý zvyk — vytváří originální projekty, ale na pokračováních již nepracuje. Například právě on je tvůrcem první hry Devil May Cry, ale už nepracoval na jejich pokračováních. Také Bayonetta 2 je ve studiu Platinum Games vyvíjena bez něj, i když byl režisérem prvního dílů. V rozhovoru pro Famitsu k tomu řekl…

„Není to tak, že bych nechtěl dělat pokračování — ve skutečnosti bych chtěl! Ale vzhledem k tomu, jakou mám ve firmě pozici, tak nemám možnost. Někdo musí nabízet novou zábavu pro hráče a zasévat semínka, z kterých později vyrostou pevné pilíře. Zní to trochu nadneseně, ale věřím, že to je mým posláním. Kdybych se účastnil vývoje Devil May Cry 2, pak by asi nevznikly hry Viewtiful Joe a Okami. A kdybych byl režisérem Bayonetty 2, pak bych nemohl vytvořit The Wonderful 101.“

Zdroj

Štítky: , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *