Igarashi komentuje svůj odchod z Konami a subsérii Lords of Shadow

Kotaku vydalo rozhovor s Koji Igarashim, který oznámil odchod z Konami. V rozhovoru došlo na to, proč Igarashi opouští Konami, jak se dívá na současnou sub-sérii Castlevania: Lords of Shadow a jaké má plány pro budoucnost.

Ohledně odchodu z Konami řekl…

„Byl jsem v Konami 24 let. Dvaadvacet let z toho množství jsem se věnoval tvorbě core her. Zbylé dva roky jsem dělal sociální hry.

Nemám nic proti sociálním hrám. Myslím, že přinejmenším v Japonsku se publikum bude nadále posouvat směrem k sociálním hrám. A také v Konami. Dostávám vzkazy od fanoušků, například na Facebooku, kteří mě žádají o více her pro ně. Lidé, kterým se mé hry líbí, většinou hrají tradiční videohry. Je mi přes čtyřicet let. Pokud se mám osamostatnit, pak kdy jindy než teď? Hlas mých fanoušků bude jinak slábnout a slábnout. Nemládnu a jsou hry, které bych chtěl udělat.“

Ohledně Lords of Shadow…


„Udělali jsme předtím dvě 3D Castlevanie. A abych byl upřímný, moc se to nepovedlo. MercurySteam je velmi zdatné studio ohledně 3D technologií, takže jsme je oslovili ohledně vývoje další hry.

Bylo by obtížné řídit vývoj této hry, kdy studio je v Evropě a já v Japonsku. A protože kvalita našich 3D Castlevanií nebyla tak vysoká, tak jsme ani neměli pocit, že bychom jim měli říkat, co a jak dělat. Oni sami měli zkušenosti.

Když se na to dívám z venku, tak myslím, že odvedli dobrou práci. Ale pro mnoho fanoušků Castlevania znamená 2D hra. Tohle bylo zapotřebí překonat. U našich 3D her, mnoho fanoušků říkalo, že se jim 2D Castlevanie líbily více. Z toho důvodu bylo těžké udělat další 3D Castlevanii.

Samozřejmě, byl jsem smutný z toho, že další Castlevanii už nemám na starost. Ale jsem velký fanoušek Castlevanie. Chci, aby Castlevanie vycházely dalších sto let. Chci, aby v té sérii pokračovali. Nejsem zahořklý. Nejsem tím, kdo tuto sérii vytvořil. Je to něco, na čem jsem pracoval. No, tohle je prostě další fáze Castlevanie. Jsem Castlevanii za mnoho vděčný.“

Ohledně budoucnosti…

„Velmi mě inspirovala reakce, které se dostalo Keiji Inafunemu s jeho projektem Mighty No. 9. Uviděl jsem, že když máte fanoušky, pak jim můžete nabídnout hry, které chtějí. Kickstarter je určitě jednou z možností. Ale jsou i jiné možnosti, jako třeba investiční kapitál. Chci dělat hry, které se budou lidem líbit a v kterých jsem já dobrý. Ještě jsem se nerozhodl, ale možná budou 2D.“

Zdroj

Štítky:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *