Nintendo by zvážilo klasický přístup ala Zelda: A Link Between the Worlds i u dalších her

U loňské hry The Legend of Zelda: A Link Between Worlds vzalo Nintendo dvacet let starou klasiku ze SNESu a znova ji udělalo pro dnešní dobu. I když je ale ve hře mnoho nového — nové dungeony, nový způsob práce s předměty apod. — základem je zjevně A Link to the Past.

Mohl by A Link Between Worlds nastolit nový standard? Mohlo by se Nintendo vrátit k dalším základním prvkům svých starých her a na nich postavit nové hry? Hiromasa Shikata, režisér hry, při dotazu, jestli bychom se něčeho podobného mohli dočkat u Metroidu nebo Star Foxe, odpověděl…

„Mám velkou radost z toho, že lidé považují tuto hru za úspěch. Když začínáme s nějakou hrou, tak většinou nejprve vytvoříme základní systém a na něm postavíme vhodné prostředí. Jestliže bychom vzali základní principy Star Foxu nebo Metroidu, tak si myslím, že bychom kolem nic mohli něco vyvinout. U tohoto titulu, pokud bychom nepřišli s nápadem přechodu do zdi již na začátku vývoje a místo toho bychom přemýšleli o něčem, co by z hráče vytvořilo kouli, pak by z toho mohl vzniknout nový Metroid, namísto Zeldy.“

Zdroj

Štítky: , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *