Porovnání LA Noire na Switch/PS3/PS4/Xbox One X

Digital Foundry, chlapíci zabývající se vším možným, co se týče výkonu hry, se podívali na zoubek LA Noire, která už je nějakou tu dobu na Switchi, a porovnali ji s ostatními verzemi hry.

I přesto, že hra byla původně udělaná pro techniku PS3, existují části, kde je Switch verze dokonce lepší. Switch má na rozdíl od PS3 verze Full HD rozlišení 1920×1080, které ale někdy spadne na 1440×1080. I přes to dokáže vykreslovat více detailů než na PS3, které mělo stálé 1280×720 rozlišení. V docked módu má hra stejné rozlišení jako PS3 tedy 1280×720. Bohužel se zde objevuje také dynamické rozlišení, a tak někdy spadne až na 960×720.

Pokud porovnáme PS3 s docked módem, tak ve Switch verzi jsou vylepšené textury, a i když někde to není moc poznat, na jiných místech je to naopak silně znát. Také jsou zde lepší stíny. Zatímco PS3 má ostré a kostrbaté, Switch má spíše jemné a zaoblené stíny, a i když se může jednat o menší rozlišení stínů, tak jsou na druhou stranu více realistické. Stíny jsou také opravené od původních v PS3 kde můžeme najít stíny na místech, na kterých nemají vůbec být. Switch tyto problémy nemá a navíc vytváří lehké stíny tam, kde jsou potřeba.

Na druhou stranu má Switch v doku horší vykreslovací vzdálenost než PS3. Nelze si tak nevšimnout vyskakujících objektů při jízdě po silnici. Budovy jsou ve vzdálenosti taky velice jednoduché textury dokud se nedostanete k dostatečné blízkosti a textury se nezmění. Ale i přes to všechno je LA Noire pořád plnohodnotnou open world hrou, která dokáže běžet na hardwaru jako je Switch. Jedná se o velmi podobnou verzi jako PS3 ve Full HD rozlišení.

Co se týče FPS, tak stejně jako na PS3 hra běží ve 30 FPS, s odrazy v 15 FPS. Pohybující se NPC v dálce také mají 15 FPS, ale to mají i všechny ostatní verze této hry, takže se nejedná o nic, v čem by Switch zaostával.

Více podrobností najdete ve videu:

Štítky:

Jeden komentář k Porovnání LA Noire na Switch/PS3/PS4/Xbox One X

  1. rici napsal:

    Tu je brzda switchu. Slaby ARM procesor. Gpu je fajn vykonne ale procesor bieda. Je jasne ze procak CELL v PS 3 je obrovsky vykonny tj tu maju aj stare konzoly ako XBOX360 alebo CELL navrch a toto bude brzdit moznosti switchu. NEviem si predstavit plnohodnotne GTA 5 bez riadneho orezania premavky, dohladu a poctu osob na obrazovke. Pretoze GTA je v tomto o niekolko levelov vyssie ako LA Noire. Switch jednoducho nema este ten spravny vykon, ktory by prieniesol nekompromisnu kvalitu u open world hier.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *