Super Mario 64 udělal tým 15 lidí

V roce 2001 vývojář Giles Goddard z Nintenda poskytl rozhovor pro NGC Magazine…

NGC: Jak mnoho lidí bylo ve vývojovém týmu hry Super Mario 64.

GG: Nakonec to bylo asi 15 lidí. To asi není tolik, jak si mnoho lidí myslelo. Ale na druhou stranu, ještě pár dalších lidí pomáhalo za oponou. Nicméně ve srovnání se Zeldou: Ocarinou of Time to byl velmi malý tým.

NGC: Měli jste hodně práce s kamerou?

GG: Myslím, že jsme ji měnili asi tisíckrát — měli jsme ji zamčenou, pak jsme s ní pohybovali, pak jsme ji znova zamkli, pak ji mohl plně ovládat hráč atd. Byl to jeden z problémů — Miyamoto si nebyl jistý, jak ovládat kameru ve 3D, jelikož to ještě nedělal, takže jsme se věnovali různým situacím, jak kameru zpracovat v různých situacích.

Zdroj

Štítky: ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *