Warner: LEGO série netrpí absolutně žádnou únavou

„Myslím, že je to skutečně zajímavý druh značky. V samotném jádru máte LEGO a jeho základní úspěch jako rodinnou značku, která je v nabídce v mnoha částech světa. Hráli jsme si s ním jako děti a hrajeme si s ním i v dospělosti, takže za tím lze vidět tento prvek.

Ale současně s tím LEGO přineslo do hraček mnoho úspěšných značek a my je můžeme vyjádřit v hrách a společně s těmito skvělými značkami v hračkách máte magii studia TT, které má jedinečný smysl pro humor. Bez tohoto humoru by to nebyly skvělé LEGO hry.

Co je zajímavé, že jsme se vždy ptali, kde je strop? A skutečnost je taková, že tato značka nejeví žádné známky únavy a nadále je poptávka po různých dobrodružstvích. A po humoru, který jsem zmínil a také přicházíme s inovacemi. Nyní máme Chima Online, což je fantastický zážitek a ve skutečnosti to vůbec nekonkuruje konzolovým produktům, ale přináší to úplně jiný typ zážitku a podporuje sílu značky.“ — Olivier Wolff, senior vice president, Warner Bros.

Zdroj

Štítky:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *