Donkey Kong Country: Tropical Freeze details — detaily

Donkey Kong Country: Tropical Freeze

Jak jsem již psal, v nejnovějším čísle britského časopisu Official Nintendo Magazine vyšlo preview hry Donkey Kong Country: Tropical Freeze a v něm řada zajímavých detailů.

  • ONM odhaduje, že většina úrovní trvá okolo 10 minut při průchodu na první pokus
  • úroveň 3-3 Frantic Field: prostředím je hurikán, také malá tornáda a blesky; nakonec se dostanete do jádra bouře
  • další úroveň se odehrává v hořícím lese, požár způsobily blesky z předchozí úrovně; používáte „vodnaté ovoce“ k hašení ohně na rostlinstvu, abyste postoupili dále
  • hra obsahuje označkované sudy ve stylu Donkey Kong 64, pomocí nich lze přepínat mezi postavami
  • některé úrovně obsahují více cest
  • 3 tajné úrovně na každý svět potvrzeny
  • režim Time Attack; v něm si hráč může zvolit, které sudy (která postava) se objeví
  • lze uploadovat dosažené časy i celé vlastní replaye — pochlubit se kamarádům s dosaženými výsledky, případně jim ukázat, jak postoupit dál
  • více důrazu na pozadí, to se neustále pohybuje, svět vypadá mnohem více živý a občas pohybující se pozadí také ukáže nápovědu, co vás čeká
  • když se časopis dotázal autorů, jestli jim něco chybělo v předchozí hře, Kensuke Tanabe řekl, že si přál více použití zvířecích pomocníků
  • Tanabe také v článku řekl, že byla určitá věc, kterou chtěl dát do Zeldy: A Link to the Past, ale nepodařilo se to; nakonec to bylo použito v Link’s Awakening (jedná se o závěr hry s otevřením vejce)
  • oblíbené úrovně prezidenta Retro Studios, Michaela Kelbaugha: 6-6 Cliffside Slide, „je to jako skočit doprostřed akčního filmu“, jedná se o siluetovou úroveň; 4-4 Irate Eight, podmořská úroveň, podle popisu to vypadá na návrat obří chobotnice z DKCR; 3-3 Frantic Fields, je docela náročná, ale současně legrační
  • Kelbuaghovi se také líbí úrovně 3-6 Cannon Canyon a 4-4, a to kvůli dynamické 3D kameře
  • celý svět 4 je tvořen pouze podmořskými úrovněmi
  • lepší animace oproti DKCR
  • hudbu a zvukové efekty dělali David Wise, Kenji Yamamoto a Scott Petersen
  • Tanabe byl překvapen zjištěním, že jen velmi málo lidí v DKCR nepoužilo Super Guide, poté co se v úrovni objevila (jinými slovy většina lidí ji použila). Podle jeho slov nebyla náročnost hry v Tropical Freeze snížena, ale přidaly do hry funkce a předměty, které ji občasným hráčům zjednoduší
  • když Retro začalo pracovat na Country Returns, Miyamoto jim řekl: „Tohle je moje dítě. Nepodělejte to.“
  • oba dva Kelbaugh a Tanabe pracovali již na původním Donkey Kong Country (Rare), Tanabe na japonské lokalizaci hry, ale nikdy se nepotkali. Když se o deset let později potkali, Kelbaugh již by prezidentem Retro Studios; mel ale na sobě bundu DKC a tak zjistili, že oba dva na hře dělali
  • později, když začali společně dělat na Country Returns, Kelbaugh dal projektu kódové označení F8 (Fate)
  • Retro souběžně pracovalo na Mario Kart 7 a Tropical Freeze
  • Tanabe a jeho tým v SPD je primárním kontaktem Retra v Nintendu, ale spolupráce na hrách jde skrz Nintendo i do ostatních týmů
  • pokud by se ocitli na Kong ostrově, pak by Kelbaugh k sobě do týmu chtěl Diddyho, kdežto Tanabe by si vybral Donkey Konga, aby ho nosil.

Zdroj

Štítky: , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *