Shin’en: Pokud mají vývojáři problém dělat skvěle vypadající hry pro Wii U, pak problém není v hardwaru

„Wii U eDRAM má podobné funkce jako eDRAM v Xboxu 360. Máte tam vyrovnávací GPU buffery pro rychlý přístup. Na Wii U je to mnohem dostupnější než na X360, což znamená, že můžete renderovat rychleji, protože všechny vaše buffery mohou zůstat v této velmi rychlé RAMce. Ve Wii U je eDRAM dostupná pro GPU i CPU. Takžejí také můžete využít pro urychlení vaší aplikace.

1 gigabajt RAM pak použijete pro všechny herní zdroje — audio, textury, geometrie atd.

Teoretická propustnost RAMky v systému vám neřekne mnoho, protože cachování GPU skryje velmi mnoho latence. Šířka pásma je pro GPU problém, pokud musí dělat roztroušené čtení z různých míst v paměti. To není nikdy dobrý nápad pro dobrý výkon.

Nemohu vám sdělit detaily o Wii U GPU, ale zapamatujte si, že je to GPGPU. Takže jste oproštěni od mnoha omezení, které měly předchozí konzole. Myslím, že pokud máte problém udělat skvěle vypadající hru pro Wii U, pak to není problém hardwaru.“ — Manfred Linzner, šéf a hlavní programátor studia Shin’en Multimedia

Zdroj

Štítky:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *