Zelda: Breath of the Wild — detaily z článku v Game Informeru

  • Dříve Nintendo dělalo Zeldy tak, že nejprve dělalo jednotlivé oblasti a pak je propojilo dohromady
  • U Breath of the Wild se nejprve řešilo, co všechno by mělo být na mapě
  • celkově pracovalo přes 300 vývojářů na různých částech herního světa
  • redaktoři Game Informeru si vyzkoušeli demo hry: začali v Serenne Stable, což je místo, kterému vládne Yummo. Link si zde může lehnout na postel a vyléčit si tak srdíčka, také zde může navštívit obchod, uvázat si zde koně, potkat jiné postavy a podobně
  • v herním světě je více takových „stablů“, každý vede jiná postava
  • lze si koupit lepší postel, která vám dá ráno extra srdíčko
  • trávením času u ohně můžete zrychlovat čas v herním světě
  • hra obsahuje dynamické počasí, herní svět na počasí reaguje — například když začne déšť, NPC postavy se jdou rychle ukrýt dovnitř
  • ve hře je opět Beedle jako obchodník
  • je zapotřebí být opatrný v bouřce, jelikož kovové předměty přitahují blesky
  • zbraně a štíty je možné odložit, nebo také hodit po nepřátelích
  • Linka může zabít blesk

  • obtížnost se mění podle toho, kde ve hře se nacházíte
  • ve hře je více jak 100 svatyní
  • lze najít předmět, který identifikuje svatyni
  • svatyně lze využít pro rychlý přesun
  • ve svatyních lze najít Spirit Orby, které lze měnit za neznámé předměty
  • vyhrazený tým řešil umělou inteligenci zvířat
  • vlci, medvědi a jeleni se umějí pohybovat sněhem
  • může se rychle stát, že jste přečísleni nepřáteli
  • Link může jezdit na více koních
  • koně mají vztah k majiteli
  • koně je zapotřebí krmit a pečovat o ně, to jim zvyšuje charakteristiky
  • koně lze přivolat, ale musí být v určité vzdálenosti
  • nepřátele mohou zabít koně
  • Aonuma chtěl, aby si tentokrát svou cestu zvolil hráč, proto ve hře není žádný „průvodce“
  • stupnice staminy se používá pro běh, šplhání a paragliding
  • stupnici lze vylepšovat, nicméně Nintendo zatím neprozradilo jak
  • jak je známo, lze používat štíty jako snowboard; každý štít má při tomto použití jinou rychlost a jiné vlastnosti ovládání
  • ve hře lze „těžit“ kameny a ty prodávat za rupie nebo používat jako materiály
  • hráč si může označit místa v mapě značkami — na mapu je možné umístit až 100 značek, k dispozici jsou např. symboly meče, štítu, luku, hrnce, hvězda, lebka, list nebo drahokam
  • každý typ zbraně má jiné animace a dává odlišný pocit
  • ve hře nejsou žádné nezničitelné zbraně
  • Zelda se může naštvat a vynadat vám
  • hráč může dospět ke konci, aniž by viděl vše z příběhu
  • je to dosavad nejobtížnější Zelda
  • Aonuma stále nachází v tomto světě nové věci
  • Nintendo ukázalo Game Informeru jeden dungeon
  • tento dungeon se neustále mění
  • Link musí využít obrovský mechanismus, který s dungeonem manipuluje
  • dungeon je pokryt esencí známou jako „zášť“
  • Link se popálí, když se zášti dotkne
  • zášť lze zničit tak, že najdete její oči a zaútočíte na ně
  • Sheikah Slate slouží jako mapa, jako dalekohled a další věci
  • mapa je trojrozměrná, lze jí naklánět; tímto způsobem můžete najít cesty, kdy pomocí paraglidu se dostanete do nových oblastí
  • hlas ve hře vám řekne, že musíte navštívit v dungeonu místa vyznačená na mapě
  • bomby ve hře mají dálkové spouštění a nevybuchují po určitém čase
  • hra má jednodušší přístup k dungeonům
  • redaktoři Game Informeru neviděli v demu tradiční animaci otevírání truhly ani související zvuk
  • ani nenašli žádný tradiční předmět ze Zeldy nebo kompas
  • bossem v dungeonu je Wind Blight Ganon, což je velké monstrum, nemá tvář a má střílecí paže, které vystřelují velká kopí a také dokáže vyvolávat tornáda

Zdroj

Štítky: ,

3× okomentováno Zelda: Breath of the Wild — detaily z článku v Game Informeru

  1. Iggy napsal:

    To je super, že tam implementují mechanismy, které jiné hry mají deset let… 😀

    • Iggy napsal:

      Ale je fakt, že dost věcí tam je i nových – ale tohle mě trošku děsí: je to dosavad nejobtížnější Zelda.

  2. adam napsal:

    božé..to je unikátní já to prostě chci.. (sem si slíbil že už sem nebudu chodit, ale to prostě neodolám) ta hra bude opravdu velikááá, kdy aounuma říká že naráží stále nan ové věci, v předchozí článcích bylo řečeno že na hře pracuje jen 100 lidí. a to měnící se prostředí vč. dungeons 😀

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *