Ubisoft komentuje svou spolupráci s Nintendem

Xavier Poix z Ubisoftu poskytl rozhovor pro server Polygon a v něm se hodně hovořilo o spolupráci s Nintendem. Poix odpovídal, jak Ubisoft přistupuje k novým konzolím…

„Ta nejdůležitější věc pro nás je, jestli konzole mění způsob, jakým hrajeme hry. Pokud to nemění způsob, ale jen přidává výkon, nebo více paměti a podobně, pak to nemění způsob, jakým navrhujeme hry. Ale pokud to přijde s nějakou skutečně zásadní změnou ve způsobu hraní — vezměte si například Wii, to naprosto změnilo, jak jsme si představovali videohry. A tehdy také přicházíme s novými značkami, protože nám to umožní být velmi tvůrčími a chceme navrhnout něco, co nový způsob hraní využívá.“

Jak hra Rayman Raving Rabbids využívala pohybového ovládání…

„Úkol, který jsem svému týmu dal, bylo udělat něco, s čím by se Nintendo neodvážilo přijít. Proto jsme do hry dali všechny ty šílenosti, protože Wii nemělo limity v tom, jak jste ho mohli ovládat pohybově.“

Jak Nintendo nedokázalo komunikovat své cíle s Wii U…

„Když to vyšlo, tak ten prvek dvou obrazovek nebyl tak zjevný, jako tomu bylo u Wii. Museli jste hráče umístit do situace, kde například potřeboval sledovat dvě obrazovky současně. A tak jsme vytvořili ZombiU, což je hra o strachu vytvořená pro toto zařízení.“

O filosofii, s kterou přichází Switch…

„Switch zřetelně ukazuje svou výhodu. To, jakým způsobem mění hraní, nevychází z ovladačů, tak jak tomu bylo u Wii, ale tím, že je mobilní.

To, že na něm můžete hrát cestou v autobuse a pak přijít domů, okamžitě přepnout na televizor a pak si to zase vzít a odejít s hrou do vlastního pokoje, protože se někdo chce dívat na televizi, to je velmi zajímavé. Není to nutně revoluce ve způsobu hraní, ale jako tvůrcům světů, v kterých hráči hrají své hry, nám to nabízí úžasnou příležitost, aby hráči v tomto světě mohli zůstat.

Myslím, že to skvěle sedí k dnešnímu životnímu stylu. A ano, myslím si, že je to dobrá evoluce, protože je to poprvé, kdy máme přístroj spojující dohromady dva světy — svět přenosných handheldů a tradičních konzolí.“

Jestli dokáže Switch oslovit občasné dospělé hráče i hardcore konzolové hráče…

„Přemýšlíme, pokud je filozofií Nintenda spojit tyto dva světy dospělých na jedné straně a konzolových hráčů na druhé, pak jak k tomu pomůže vlastnictví Switche. Ne nezbytně Switche, přemýšlíme tímto způsobem u všech her, které navrhujeme. Přemýšlíme například nad tím, jaký by měl být vhodný čas pro herní seanci na handheldovém zařízení.

Když hrajete hru jako dospělý nebo například mobilní hru, pak tím trávíte méně času než když jste jako teenager doma a můžete před televizí ležet hodiny. To je věc, na kterou musíme myslet u her, které nyní připravujeme.“

Zdroj

Štítky: , , , ,

4× okomentováno Ubisoft komentuje svou spolupráci s Nintendem

  1. Zdenek napsal:

    Z podobných prohlášení mám pocit že je tvoří náhodné generátory slov, nebo lidé s minimální inteligenci zato s velkým sebevědomím. Řeči o wii a revolučním ovládání v době kdy je naprosto jasné že pohybové ovládání byla chyba a všichni včetně nintenda od nej odstoupily opravdu nebudí příliš důvěru. Pokud takoví lidé i něco rozhodují tak opravdu není budoucnost her na Switch příliš hezká, pevně doufám že toto jsou jen „povinné“ řeči marketingu o které se nikdo kompetentní nezajímá.

    • Filda napsal:

      Jasně, že to jsou marketingový cancy. Ale co se pohybovýho ovládání týče tak golf, lukostřelba, šerm (Wii Sports, Skyward sword), Mario kart zatáčení, Metroid Prime Trilogy a halda dalších mi přijde skvělý. I když míření u Mass Effectu a Splatoonu jsem nechal na páčkách.

    • CrewXson napsal:

      Ovladani Wii bylo prukopnicke. Kdyby nebylo neprodalo by se ho pres 100 milionu, neprisel by move ani kinect ani balance board. A Nintendo by bylo mozna third party. Nakonec rozhoduje zakaznik a hrac. A lidi z Ubisoftu jsou v jadru hraci a kdo dela prukopnicke hry, dela je vzdy srdcem, ne nesmyslnyma kecama a slibovanim nesplnitelneho. Nintendo je kralem videoher, na Tom se nic nezmeni, ani de Switchem a to nerikam jako fanboy, ale jako multiplatformer. Samozrejme, zalezi na uhlu pohledu, ale vetsina tvurcu her ma stejny nazor a postoj.

    • Xanones napsal:

      Nemyslím si, že by to tvořil generátor náhodných slov, spíš to do češtiny překládal Google Překladač.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *